annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion AKOYA p62005, interne videokaart Intel UHD 630 graphics wordt niet meer herkend. Defect?

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
mgroen
Trainee
Bericht 1 van 3
1.386 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.386 Weergaven

Medion AKOYA p62005, interne videokaart Intel UHD 630 graphics wordt niet meer herkend. Defect?

Ik heb een Medion Akoya  P62005 systeem.

Met hierin een interne video GPU: Intel UHD 630 Graphics, en een extra kaart: NVIDIA GeForce 710.

Ik heb meerdere monitors.

Deze setup heeft jaren lang gewerkt.

Echter, sinds een week wordt de interne video adapter (Intel UHD 630) niet meer weergegeven in Windows apparatenbeheer. Iedere monitor aangesloten op de HDMI en/of op de DP aansluiting geeft geen beeld. Het lijkt erop dat de interne video kaart/graphics niet herkend wordt. Noot: ik heb gelukkig nog wel beeld aangezien ik een externe videokaart in gebruik heb (NVIDIA GeForce). Echter ik heb meerdere monitors en wil ook graag van de interne videokaart gebruik blijven maken (zoals deze altijd heeft gewerkt).

 

Vraag: hoe is dit op te lossen?

Garantieperiode is verlopen vorig jaar februari.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
mgroen
Trainee
Bericht 3 van 3
1.365 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.365 Weergaven

@Truus 

dank je voor je tip.

Het probleem is inmiddels opgelost (oorzaak lag in de BIOS instelling).

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Truus
New Voice
Bericht 2 van 3
1.371 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.371 Weergaven

@mgroen 

 

Je kunt in het apparaatbeheer eens laten zoeken naar gewijzigde apparaten en/of eventueel eens kijken of er bovenaan onbekende apparaten staan. Misschien staat die daar wel weer tussen, als dat zo is is dan is het vaak een kwestie van drivers installeren.
mgroen
Trainee
Bericht 3 van 3
1.366 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.366 Weergaven

@Truus 

dank je voor je tip.

Het probleem is inmiddels opgelost (oorzaak lag in de BIOS instelling).

 

 

2 ANTWOORDEN 2