cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

MEDION ERAZER X67037

5 REPLIES 5
GamefreaQnl
Trainee
Message 1 of 6
3,341 Views
Message 1 of 6
3,341 Views

MEDION ERAZER X67037

Ik heb bij het opstarten van deze pc 2 beeps maar ik weet niet wat er dan fout is zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

5 REPLIES 5
Anu
Scientist
Message 2 of 6
3,309 Views
Message 2 of 6
3,309 Views

Hoi @GamefreaQnl

 

Start je PC verder wel op, of krijg je geen beeld of mischien een foutmelding? Volgens deze site duiden 2 piepjes op een fout in je Ram geheugen. Als je PC 2 geheugenmodules heeft, zou je kunnen proberen deze eens om de beurt te plaatsen om te kijken of je zo kunt achterhalen of 1 van deze het probleem is. 

Als je nog garantie hebt zou je ook contact op kunnen nemen met de support van Medion uiteraard. 

 

Groetjes, 

Anu

GamefreaQnl
Trainee
Message 3 of 6
3,296 Views
Message 3 of 6
3,296 Views

Mijn pc start wel op en nu doet alles het maar nu krijg ik de hele tijd 5 korte beeps.

Anu
Scientist
Message 4 of 6
3,278 Views
Message 4 of 6
3,278 Views

Hoi @GamefreaQnl

 

Krijg je die piepjes alleen bij het opstarten of ook gewoon als je  ermee bezig bent?

Als ik hierop google kom ik meldingen tegen dat het een defecte CPU zou kunnen zijn, maar dan zou ik niet verwachten dat de PC gewoon opstart. 

Ik heb ook een keer ergens iets gelezen dat het te maken kan hebben met hoe de monitor is aangesloten, en dat een andere kabel het misschien oplost, maar dat kon ik zo snel niet meer terugvinden. 

 

Groetjes, 

Anu

GamefreaQnl
Trainee
Message 5 of 6
3,272 Views
Message 5 of 6
3,272 Views

mijn computer start gewoon op zoals die normaal moet en ik kan gewoon gamen en andere dingen. en ik krijg de piepjes alleen als ik de computer opstart en ik heb mijn monitor verbonden met een hdmi kabel.

Anu
Scientist
Message 6 of 6
3,260 Views
Message 6 of 6
3,260 Views

Hoi @GamefreaQnl

 

Als je systeem verder normaal start verwacht ik niet dat dit iets is om je zorgen over te maken, misschien dat je scherm niet snel genoeg reageert bij het inschakelen en daardoor de Power On Self Test een melding hiervan geeft? Je zou eens een ander scherm of kabel kunnen testen om te zien of dat verschil maakt, maar ik denk dat het geen kwaad kan. 

 

Groetjes, 

Anu

5 REPLIES 5