annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoofdgebruiker

4 ANTWOORDEN 4
Delsii10
New Voice
Bericht 1 van 5
1.398 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.398 Weergaven

Hoofdgebruiker

Hallo

ik heb gisteren een pc overgekocht van een kennis. 

nu zou ik echter Willen weten/vragen of het mogenlijk is om de hoofdgebruiker (van wie ik deze gekocht heb) zijn account volledig te verwijderen zonder dat ik de pc volledig moet resetten ? Bedoeling is dus voor hoofdgebruikers account te verwijderen en deze over zetten op mijn naam . 

alvast bedankt ! 

4 ANTWOORDEN 4
Outy
Moderator
Bericht 2 van 5
1.394 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.394 Weergaven

Hey @Delsii10,

 

Het is mogelijk om deze te verwijderen, ik weet alleen niet zeker of je dan in de problemen komt met de Windows licentie of andere Windows programma's die op de achtergrond draaien.

Zodoende zou ik aanraden om de fabrieks instellingen terug te zetten.

 

Eventueel kun je ons voorzien van een msn nummer?

Dan weten wij ook om wat voor PC het gaat.

 

Groetjes,

Outy

Delsii10
New Voice
Bericht 3 van 5
1.389 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.389 Weergaven

Dank je wel voor het snelle antwoord.

 

awel dit is ook zo een probleem ik vind nergens maar dan ook nergens een sticker op mijn pc”bak” 🤷.. het is een medion dat is ook alles wat er opstaat ofzo 

daddle
Superuser
Bericht 4 van 5
1.382 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.382 Weergaven

@Delsii10 

 

Heb jij ook aan de onderkant gekeken? Meestal zit daar een stikker mt het MSN erop.

En ik denk niet da jij porbleemtjes krijg, als jij gewoon een nieuwe account aanlegt met jouw naam naar keuze. Als je  niet in de andere oude  account inloggd, bliift die gewwoon ináctief. en als je die zou verwijderen , dann blijven de basic inzettingen in  Default Users en All Users gewoon bestaan. Alleen de Software die hij op zijn account heeft licenseert, zal je niet meer kunnen gebruiken. Deze zijn ook vaak met de Microsoft Account van de vorige eigenaar gekoppelt.#

 

Als je die MSN niet vind, kijk of er een partitie D of E:\ bestaat, named Recover, met de recover files erin in een folder Recover (not Recovery!) . Daar heb je ook een file  swconf.dat. In de tweede lijn denk ik, staat ook de MSN. It ís een 8 digit number, starting with 1... .... !

Of deze file zit in oudere PCs ook in  root van C:\

 

Groetjes, daddle

 

 

MISSCRAZY
Newcomer
Bericht 5 van 5
1.320 Weergaven
Bericht 5 van 5
1.320 Weergaven

Vriendin van Delsii10 hier om even om het MSN nr door te geven: 10021991 

4 ANTWOORDEN 4