annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bios update

6 ANTWOORDEN 6
Nekoriran
New Voice
Bericht 1 van 7
54.245 Weergaven
Bericht 1 van 7
54.245 Weergaven

Bios update

Ik heb een medion desktop MEDION AKOYA P7385 D (MD 8883), waar kan ik Bios update vinden?

Op de site van Medion bestaat geen bios update. Klantenservice stuurt mij naar hotline service met 35 cent per minuut te wel dat bijvoorbeeld Dell geeft bios update gewoon gratis. De huidige bios is: American megatrends inc.A7708MLN.105 9/21/2010

6 ANTWOORDEN 6
Contessa
Explorer
Bericht 2 van 7
54.159 Weergaven
Bericht 2 van 7
54.159 Weergaven

Hallo @Nekoriran

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
rmall77
New Voice
Bericht 3 van 7
53.984 Weergaven
Bericht 3 van 7
53.984 Weergaven

Hallo Nekoriran,

 

Waarom zou je je BIOS willen updaten? Wees er voorzichtig mee!! Een verprutste BIOS maakt een moederbord dat je kunt weggoien.

 

BIOS updates vind je in het Downloads gedeelte. Gewoon je gegevens invullen en alle beschikbare downloads komen te voorschijn.

 

Succes!

If I've helped please press the Kudos star button

'Take a deep breath. It's just a bad day, not a bad life'
Nekoriran
New Voice
Bericht 4 van 7
52.789 Weergaven
Bericht 4 van 7
52.789 Weergaven

Beste Rmall77,

Mijn bios versie is van het jaar 2010, dat is 6 jaar oud. Voor nieuwe rand-apparaten zorgt betere compatibiliteit als je de nieuwste bios versie hebt. Ik heb bij downloads gekeken en er is geen bios update voor mijn desktop.

Dit is het nummer waar ik mee gezocht heb: MED S/N: 14841010010618

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Nekoriran

Iks-Jott
Superuser
Bericht 5 van 7
52.723 Weergaven
Bericht 5 van 7
52.723 Weergaven

Hoi @Nekoriran,

 

je moet in de service portal zoeken met P7385 D of MD 8883  of nog beter met het MSN Nummer (8 cijfers, staan op het typeplaatje). Sommige toestellen hebben verschillende MSN nummers. Dat kun je op de foto zien. Dan kom je hier terecht:

 

msn.jpg

 

Daar kun je dan jouw MSN kiezen en kijken of er stuurprogramma´s of software voor jouw pc ter beschikking staan.

 

Wat jij ingevuld hebt is het serienummer.

 

Maar bios updates zijn vaak niet erbij. Misschien kan iemand van de Medion medewerkers jou helpen.

 

Groetjes

Iks-Jott

 

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
RS13
Master NL
Bericht 6 van 7
52.307 Weergaven
Bericht 6 van 7
52.307 Weergaven

Hallo @Nekoriran

 

Een BIOS update kan in sommige gevallen de compatibiliteit vergroten met interne hardware (met name de CPU), maar heeft zelden tot nooit invloed op aangesloten randapparatuur. Medion levert complete systemen volgens een vooraf vastgestelde hardwareconfiguratie, de hardware en de bios zijn hierbij al op elkaar afgestemt, waardoor een BIOS update om de compatibiliteit te vergroten niet nodig is (Dit is anders bij fabrikanten die losse moederborden verkopen, daarbij is op voorhand niet bekend welke hardware er op het moederbord aangesloten zal worden).

 

In het geval van deze PC is geen nieuwere versie van de BIOS beschikbaar dan die waarmee het toestel geleverd is.

 

Groeten, 

Paul

Nekoriran
New Voice
Bericht 7 van 7
29.387 Weergaven
Bericht 7 van 7
29.387 Weergaven

Beste Paul,

Ik heb een nieuw probleem, eigenlijk een groot probleem. Ik had plotseling op het scherm melding NO SIGNAL na het opstarten van mijn computer. Daarna heb ik voor 15 min batterij van BIos eruit en weer terug gezet. Alle rand apparaten ook afgekopeld.

Ik had daarna weer beeld. De dag daarna is de heel scherm blauw geworden (niet blue screen of dead) en gaf weer NO SIGNAL melding aan. Sindsdien heb ik van alles geprobeerd maar ik kan het probleem niet oplossen. Ik heb een andere grafische kaart ook geprobeerd maar dat hielp ook niet. Please HELP, alvast bedankt

Groeten,

Nekoriran

6 ANTWOORDEN 6