annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya P63014 video afspeel problemen

8 ANTWOORDEN 8
Defi
Trainee
Bericht 1 van 9
2.153 Weergaven
Bericht 1 van 9
2.153 Weergaven

Akoya P63014 video afspeel problemen

Hallo geachte alwetenden...sinds een week of zo loopt regelmatig bij het afspelen van films of tv kijken via ziggogo of netflix het beeld vast , waarbij ook microsoft edge/ internet vastloopt, als dezen vervolgens worden afgesloten en daarna weer opgestart is het probleem weer opgelost, dit gebeurt soms ;één keer soms vaker per dag, sinds vandaag daarna ook storing in beeld weergave (grijs beeld, half beeld en/ of flikkerend beeld) is dit een grafische kaart probleem? Pc is nog geen jaar oud

alvast bedankt voor jullie reactie

8 ANTWOORDEN 8
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 9
2.126 Weergaven
Bericht 2 van 9
2.126 Weergaven

Hoi @Defi, en welkom bij de community.

 

Het probleem met de browser kan soms ook worden opgelost door de cache te wissen. het testen van een andere browser zoals firefox / chrome zou dit probleem kunnen beperken.

 

Treedt het probleem met de beeldstoring permanent op?

 

Groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Defi
Trainee
Bericht 3 van 9
2.117 Weergaven
Bericht 3 van 9
2.117 Weergaven

Hallo @EastClintwood , 

Bedankt voor je welkom en reactie,

Het "vastlopen" van de browsers bij het afspelen van films/ filmpjes gebeurt sinds ong. een week. En dan één a twee keer in een "sessie" als ik 2 vensters open heb, b.v. ziggogo in éen en edge in de ander. Het is ook echt alleen het beeld wat vastloopt want het geluid blijft gewoon afspelen.

Dat algehele beeld storing verhaal heb ik nu (in diezelfde week tijd) twee keer gehad, dit was destijds alleen op te lossen door opnieuw op te starten.

Als deze problemen met elkaar in verband staan, hoop ik dat het legen van de cache de oplossing voor beide is.

Ik heb inmiddels de cache geleegd,

 

Groet Defi

EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 9
2.111 Weergaven
Bericht 4 van 9
2.111 Weergaven

Hoi @Defi

 

Bedankt voor je antwoord.
Ik neem aan dat de fout het gevolg is van de software (Edge), maar als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan opnieuw contact met mij op.

 

Groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Defi
Trainee
Bericht 5 van 9
2.085 Weergaven
Bericht 5 van 9
2.085 Weergaven

Hallo @EastClintwood 

Het legen van de cache heeft niet geholpen, nog steeds "bevriest" het video beeld regelmatig (ook bij gebruik van Chrome)

het flickeren en zwart/ grijs worden van het scherm gebeurt nu ook vaker en langer (nu ook bij Disney+) is dit dan toch een videokaart issue? Beetje raar pc is nog net geen jaar oud..

EastClintwood
Moderator
Bericht 6 van 9
2.054 Weergaven
Bericht 6 van 9
2.054 Weergaven

Hallo @Defi

 

Dank u voor uw feedback.

 

De drivers bijwerken zou kunnen helpen:

 

How do I update device drivers? - MEDION Community


Anders is het waarschijnlijk nodig om de PC in te sturen.


Groeten,

EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Defi
Trainee
Bericht 7 van 9
2.041 Weergaven
Bericht 7 van 9
2.041 Weergaven

hallo @EastClintwood  wederom bedank voor je tips. ik heb inmiddels de drivers ge-update via de intel website... de afgelopen 2 dagen geen storingen meer gehad, dus het lijkt erop dat het probleem is opgelost/ verholpen..

ter info...na enig speurwerk denk ik dat de issues met de videokaart zijn ontstaan na een windows update.

 

iig bedankt..!!

Defi
Trainee
Bericht 8 van 9
2.037 Weergaven
Bericht 8 van 9
2.037 Weergaven

update...En precies 5 minuten na posten van vorig bericht kreeg ik weer een "picture freeze" ik hoop dat het bij die ene keer blijft..

EastClintwood
Moderator
Bericht 9 van 9
2.018 Weergaven
Bericht 9 van 9
2.018 Weergaven

Hallo @Defi,

 

Het is jammer te horen dat uw probleem nog niet is opgelost.

 

Het is ook mogelijk dat de grafische kaart niet goed is geïnstalleerd of is losgekomen. Open daarom uw PC nadat u deze van de voeding hebt losgekoppeld en zorg ervoor dat de grafische kaart stevig op de PC is aangesloten.

Een andere reden kan zijn dat de PC oververhit raakt. Als de pc opnieuw bevriest, controleer dan of deze ongewoon warm is geworden.

 

Gegroet,

EastClintwood

 


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
8 ANTWOORDEN 8