annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Windows 7 CD kwijt?

2 ANTWOORDEN 2
Fl00d
Newcomer
Bericht 1 van 3
21.453 Weergaven
Bericht 1 van 3
21.453 Weergaven

Windows 7 CD kwijt?

Goedemiddag samen, Ik heb geprobeerd een upgrade naar Windows 10 uit te voeren, maar dat is ergens niet goed gegaan en nu start mijn PC niet meer door naar Windows, waardoor ik ook de Windows 10 installatie niet terug kan draaien. Ik meen me te herinneren dat ik bij aanschaf er een aantal CDs bij heb gekregen om windows mee opnieuw te installeren, maar deze kan ik nergens meer vinden, hoe kan ik aan een nieuwe Windows 7 CD komen?
2 ANTWOORDEN 2
RS13
Master NL
Bericht 2 van 3
21.449 Weergaven
Bericht 2 van 3
21.449 Weergaven

Om welke PC gaat het precies? Heb je wellicht een MD of een MSN nummer voor ons?

 

Normaal zitten er bij de meeste Windows 7 systemen zowel een Product recovery disc, als een Application & Support disc. De Product recovery disc is de officiële Windows installatie DVD, deze mag echter alleen bij levering verstrekt worden, deze kunnen we helaas niet nasturen.

 

Normaal kun je ook de fabrieksinstellingen op je systeem herstellen met de Application & Support disc, of zelfs door tijdens het opstarten op F11 te drukken. Je komt dan in Cyberlink Power Recovery uit, en kunt daarmee de fabrieksinstellingen herstellen, zolang de hiervoor benodigde bestanden nog op de herstelpartitie op de PC aanwezig zijn.  Let er wel op dat hierbij alle data op de C: Partitie zal worden gewist.  

 

Mocht de F11 toets niet werken en mis je ook de Application & Support disc, kun je eventueel contact opnemen met  onzer serviceafdeling (zie http://www.medion.com/nl/service/contact/ voor de verschillende contact mogelijkheden), zei kunnen waarschijnlijk wel een kopie van de originele Application en Support disc, of van een universele herstel CD toesturen.

 

Groeten,

Paul

 

Contessa
Explorer
Bericht 3 van 3
21.440 Weergaven
Bericht 3 van 3
21.440 Weergaven

Hallo @Fl00d

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
2 ANTWOORDEN 2