annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BIOS update voor Medion Erazer X40 Beast (2023)

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
Startingbark035
New Voice
Bericht 1 van 4
183 Weergaven
Bericht 1 van 4
183 Weergaven

BIOS update voor Medion Erazer X40 Beast (2023)

ik heb een medion erazer X40 beast NL versie met 13th gen intel i9 en RTX4090, ik heb gehoord dat er een bios update beschikbaar is voor deze laptop die stabiliteits problemen oplost dus ik zou graag die bestanden willen hebben, en ik vraag me ook af of dat undervolting support geeft

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Paul2023
Tutor
Bericht 4 van 4
32 Weergaven
Bericht 4 van 4
32 Weergaven

Hoi @Startingbark035,

 

Ik zal voor u uitzoeken of Medion een (recentere) BIOS-update voor jouw apparaat beschikbaar heeft gesteld. verder kan ik je melden dat 'undervolting support' uitgeschakeld is op jouw moederbord. De reden daarvoor is omdat systeemstabiliteit voor Medion erg belangrijk is.

 

Aanvullend kan ik jou meegeven dat indien je een ander BIOS-versie dan wat Medion aanbeveelt op jouw apparaat installeert, Medion geen verantwoordelijkheid daarvoor draagt bij eventuele problemen die kunnen ontstaan als gevolg daarvan. U zult dan contact op moeten nemen met de uitgever van de desbetreffende BIOS-update. Medion verleent namelijk support op de originele configuratie van jouw apparaat.

 

Groet,

Paul2023

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 4
122 Weergaven
Bericht 2 van 4
122 Weergaven

Hoi @Startingbark035 ,

 

Het zou fijn zijn al je het MSN nummer van jouw apparaat doorgeeft en ook uw huidige BIOS-versie.  Daarmee kan gerichter gezocht worden naar een eventueel nieuwere  Bios-update voor jouw apparaat.

 

Groet,

Paul2023

Startingbark035
New Voice
Bericht 3 van 4
73 Weergaven
Bericht 3 van 4
73 Weergaven

Mijn MSN nummer is 30035232 maar als ik hem opzoek met men MSN staart er dat er een rtx 4080 in zit terwijl ik het model heb met de rtx4090 en daar ook voor betaald heb

 

Als ik in mijn systeem informatie kijk staat dat de bios LLC. N.1.15MED05 is maar in de BIOS zelf staat "Version 2.22.0054"


@Paul2023  schreef:

Hoi @Startingbark035 ,

 

Het zou fijn zijn al je het MSN nummer van jouw apparaat doorgeeft en ook uw huidige BIOS-versie.  Daarmee kan gerichter gezocht worden naar een eventueel nieuwere  Bios-update voor jouw apparaat.

 

Groet,

Paul2023


 

Paul2023
Tutor
Bericht 4 van 4
33 Weergaven
Bericht 4 van 4
33 Weergaven

Hoi @Startingbark035,

 

Ik zal voor u uitzoeken of Medion een (recentere) BIOS-update voor jouw apparaat beschikbaar heeft gesteld. verder kan ik je melden dat 'undervolting support' uitgeschakeld is op jouw moederbord. De reden daarvoor is omdat systeemstabiliteit voor Medion erg belangrijk is.

 

Aanvullend kan ik jou meegeven dat indien je een ander BIOS-versie dan wat Medion aanbeveelt op jouw apparaat installeert, Medion geen verantwoordelijkheid daarvoor draagt bij eventuele problemen die kunnen ontstaan als gevolg daarvan. U zult dan contact op moeten nemen met de uitgever van de desbetreffende BIOS-update. Medion verleent namelijk support op de originele configuratie van jouw apparaat.

 

Groet,

Paul2023

 

3 ANTWOORDEN 3