annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bda_md87805 internet radio favorieten wissen en oproepen: probleem

5 ANTWOORDEN 5
krchugo
New Voice
Bericht 1 van 6
3.622 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.622 Weergaven

bda_md87805 internet radio favorieten wissen en oproepen: probleem

 
5 ANTWOORDEN 5
Snorlax
Tutor
Bericht 2 van 6
3.475 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.475 Weergaven

Hallo @krchugo,

 

Ik begrijp dat je problemen met de favorieten op de MD87805, maar zou je misschien kunnen beschrijven wat er dan precies niet lukt?

Normaal zou je je favorieten moeten kunnen oproepen onder Internet radio -> Station list -> My favorites.

 

Groet,

Snorlax

Pietlast
Beginner
Bericht 3 van 6
3.469 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.469 Weergaven

Hallo @Snorlax ; @krchugo 

Ik heb het probleem met de prefix, kan deze toevoegen met het apparaat zelf en met de app. lifestream II.  Maar wissen niet. Ik kan er wel een andere station er over heen zetten.  

 

Tnx

Pietlast

krchugo
New Voice
Bericht 4 van 6
3.463 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.463 Weergaven

Beste moderator Snorlax. Ik denk dat het heel duidelijk is wat Pietlax en ik willen zeggen, je kan met de app geen favorieten meer wissen wel overschrijven. Verder is het voor blinde mensen heel leuk en intuïtief dat je favorieten kan oproepen met de remote afstandsbediening en dit gaat maar van 1 tot 10 terwijl er in de radio 500 presets ter beschikking zijn.

We hebben tegenwoordig allemaal tv-providers met meer dan 100 zenders en met je afstandsbediening druk je 1 8 0 als je post 180 wil hebben. Waarom kan dit niet bij deze radio, een grove tekortkoming in de software durf ik toch denken. Stelt u zich eens allen voor dat u 10 zendertjes direct kunt oproepen op uw tv maar voor erboven moet u een app of menutje aanklikken.

Nog een onvolkomenheid is dat als je de app start met je iphone met voiceover het blindenhulpmiddel, dan wordt je iphone zomaar naar volume 0% gegooid; ik zal deze bug melden bij de app developers.

Pietlast
Beginner
Bericht 5 van 6
3.442 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.442 Weergaven

Hallo @Snorlax @krchugo 

 

Even een update met wat meer gegevens.

Ik heb dit probleem met twee apparaten:

 

MD87090 (wekker radio)  Firmware - ir-mmi-FS2026-0500-0097_V2.10.13.EX67604-2RC10

MD87295 (bureau radio)  Firmware - ir-mmi-FS2026-0500-0277_V2.11.13c.EX68399-1RC10

 

Ik heb vaak geprobeerd op deze firmware te upgraden maar er is volgens het apparaat geen nieuwe versie.

Even voor de duidelijkheid ik heb een probleem met de presets  en niet de favorieten (mijn apparaat staat in  het Engels).

 

Ik heb nu wel via de website (zie link) van Nuvola/Frontier heb ik inmiddels op een gemakkelijke manier mijn favorieten kunnen toevoegen, en van daaruit kan je ze makkelijk toevoegen aan je presets.

Neemt niet weg dat je een preset alleen kan over schrijven en niet kan wissen, wat toch wel handig zou kunnen zijn om je presets in een bepaalde volgorde wil zetten, het zou ook makkelijk zijn om een preset van twee cijfers kunnen bereiken d.m.v. de twee cijfers in te toetsen.

 

Hier is een link hoe je de favorieten kan beheren en naar meerdere apparaten kan versturen.

https://calmradio.com/nl/internetradio-nl/3577-medion

 

Groet

Pietlast.

Snelleschildpad
Moderator
Bericht 6 van 6
3.432 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.432 Weergaven

Hallo @Pietlast 

 

Wellicht kun je hiervoor het beste even contact opnemen met Medion zelf. 

Deze hebben hier misschien een oplossing voor en kunnen je hiermee verder helpen. 

 

Gr snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
5 ANTWOORDEN 5