annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zender verlies voortdurend radio MSN 50073130

4 ANTWOORDEN 4
yvandieu
New Voice
Bericht 1 van 5
378 Weergaven
Bericht 1 van 5
378 Weergaven

Zender verlies voortdurend radio MSN 50073130

MSN50073130 deze radio valt regelmatig uit in de FM modus, om onmiddellijk weer terug op te starten. Heeft niks te maken met de uitzender want een radio in naast gelegen lokaal heeft dat probleem niet. Een ander gebruiker ´civero48´ heeft hetzelfde probleem. Er werd al van alles voorgesteld. De netspanning afzetten... van plaats wisselen... zelfs na een opsturen voor herstelling hetzelfde probleem..niks heeft geholpen. Telefonisch heeft men mij zelfs al gesuggereerd om de netspanning eens te onderbreken en na terug plaatsen (de stekker) zo´n 20x op de aan/uit knop te drukken...HOE BELACHELIJK IS DIT ALLEMAAL. Ze nemen je toestel NIET terug, proberen je allerlei raad te geven om zelf het probleem op te lossen,wat niet lukt  trouwens. Voor mij heeft MEDION definitief afgedaan voor eender welk toestel. Met zulke service ben je als klant en ondanks de 3 jaar waarborg, gewoon in het zak gezet. 

4 ANTWOORDEN 4
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 5
277 Weergaven
Bericht 2 van 5
277 Weergaven

Hallo @yvandieu ,

 

Aangezien je aangeeft al telefonisch contact te hebben gehad met betrekking tot dit probleem, en dat ondanks ons advies  het probleem zich nog steeds voordoet, kan je het beste dit opnieuw melden bij de Medion service center. Indien jouw apparaat nog onder garantie is, zal er naar een oplossing hiervoor gezocht worden. 

de melding kan je doen door gebruik te maken van het contactformulier op de Medion website. deze kan je bereiken door te klikken op: https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Na ontvangst van jouw melding, zal je verder geadviseerd worden, of naar een oplossing hiervoor gezocht worden.

 

Groet,

Paul2023

yvandieu
New Voice
Bericht 3 van 5
272 Weergaven
Bericht 3 van 5
272 Weergaven

Ik heb al alles geprobeerd, alle voorgestelde oplossingen zonder resultaat. Hij staat nu in het tuinhuis, waar hij zelden zal aanstaan en waar het uitvallen minder zal storen dan in de huiskamer waar hij permanent opstaat. Ik ga GEEN contact meer opnemen met Medion, ben het beu, het brengt toch geen oplossing, ze houden je aan het lijntje tot je het opgeeft en de garantie niet wordt toegepast, het apparaat niet wordt teruggenomen en dat is de bedoeling.

yvandieu
New Voice
Bericht 4 van 5
269 Weergaven
Bericht 4 van 5
269 Weergaven

Ik heb wel een extra "badge" gekregen, alles in het Engels natuurlijk.  Wat je er ook mee kan doen (?) weet ik niet, ze mogen die "badge" steken waar de zon nooit schijnt.

Maverick
Contributor
Bericht 5 van 5
93 Weergaven
Bericht 5 van 5
93 Weergaven

Hallo @yvandieu 

 

Wij willen graag de volledige informatie onder je klantgegevens kunnen bekijken, daarom willen wij u vragen op onze DM te reageren, zodat we een passende oplossing kunnen aandragen.

 

Groeten,

Maverick.

4 ANTWOORDEN 4