annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD43388

3 ANTWOORDEN 3
Fred99
Beginner
Bericht 1 van 4
1.636 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.636 Weergaven

MD43388

Heb recent een soundbar met subwoofer gekocht de MD43388, aangesloten op de kpn-box. Het geheel heeft 1 dag goed gewerkt maar nu valt regelmatig het beeld weg op mijn tv, geluid blijft. Ik heb nu twee mogelijkheden om het beeld terug te krijgen op de tv:

1. Het kortstondig loshalen van de HDMI kabel van de TV input

2. Het herstarten van de sounbar.

De verbinding tussen sounbar en tv gaat via de ARC aansluitingen, de kpn-box is aangesloten op HDMI1.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.635 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.635 Weergaven

Hallo @Fred99 en welkom

is het ook een Medion televisie?

Er waren al problemen in verband met de soundbar die werden verholpen door een update voor de televisie.

Tschüss Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Fred99
Beginner
Bericht 3 van 4
1.631 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.631 Weergaven

Hoi Fishtown,

 nee het is een LG tv, ik denk dat ik de oplossing zelf heb gevonden.Heb net nieuwe HDMI kabels gekocht, die schijnen tot op heden het probleem te hebben opgelost maar ik hou voorlopig nog even een slag om de arm. In ieder geval dank voor je reactie en het meedenken

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 4
1.629 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.629 Weergaven

Hoi @Fred99 

Super, een vraag gesteld en binnen 105 minuten een nieuwe hdmi kabel gekocht en dat op een zondag en daarmee het probleem zelf opgelost, dat is snel.👍

Als het altijd zo makkelijk was.

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
3 ANTWOORDEN 3