annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen radiozenders opslaan.

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
Jack_Daniels
Beginner
Bericht 1 van 4
1.203 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.203 Weergaven

Kan geen radiozenders opslaan.

Ik heb net mijn nieuwe Medion P85333 (MD89289) radio geïnstalleerd.

 

Mooi apparaat, goed geluid..... Maar het opslaan van (een internet) radiozender wil maar niet lukken.

Het zou ''*'' op de afstandsbediening (of ''FAV/*'' op het apparaat) indrukken zodat de lijst met geheugenplaatsen verschijnt (zover zo goed) en dan op ''ok'' drukken..... maar dan krijg ik een melding ''X voorinstelling leeg" en de zender wordt NIET opgeslagen.

 

Iemand suggesties?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.200 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.200 Weergaven

Hallo @Jack_Daniels en welkom
misschien is het net als de radio uit dit bericht dat je de knop 1-2 seconden ingedrukt moet houden totdat de geheugenmodus actief wordt

https://community.medion.com/t5/Audio/Internetradio-P85025-speichert-Sender-nicht/m-p/21404#M483

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.201 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.201 Weergaven

Hallo @Jack_Daniels en welkom
misschien is het net als de radio uit dit bericht dat je de knop 1-2 seconden ingedrukt moet houden totdat de geheugenmodus actief wordt

https://community.medion.com/t5/Audio/Internetradio-P85025-speichert-Sender-nicht/m-p/21404#M483

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Jack_Daniels
Beginner
Bericht 3 van 4
1.192 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.192 Weergaven

Ik heb nog steeds wat moeite om de zenders erin te krijgen, maar ik heb er inmiddels na het nodige volhouden een aantal in staan dus dan gaat de rest uiteindelijk ook wel lukken.

 

Bedankt.

11
New Voice
Bericht 4 van 4
798 Weergaven
Bericht 4 van 4
798 Weergaven

 Bij mij opgelost.

Er is een verschil tussen "halten" (=inhouden, ingedrukt houden,...) en "drucken" (= is gewoon drukken).

 

Bij ster ingedrukt houden kunt ge in de "lijst sterren" wisselen door |<< of >>| te drukken en dan select.

 

Groeten

3 ANTWOORDEN 3