annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD31197 gaat niet meer aan na update, indicator lampje blijft knipperen

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
nielsschaaphok
New Voice
Bericht 1 van 5
1.061 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.061 Weergaven

MD31197 gaat niet meer aan na update, indicator lampje blijft knipperen

Bij inschakelen van het toestel komt eerst het blauwe Medion scherm en dan een zwart scherm. Dit zit in een lus en herhaalt zich steeds.

Het toestel start dus niet op. Het blauwe led lichtje vooraan knippert constant. Ik kan het toestel ook niet meer uitschakelen met de afstandsbediening.

Op de Medion site  site kan ik voor mijn produkt geen firmware vinden.
Kunt u mij verder helpen ?

@Daniel @Girlnod @Raichu 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Daniel
Moderator
Bericht 2 van 5
1.012 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.012 Weergaven

Hallo @nielsschaaphok 

en welkom bij de community.

Ik stuur je meteen een privébericht en dan kunnen we je tv weer aan de praat krijgen.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Daniel
Moderator
Bericht 2 van 5
1.013 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.013 Weergaven

Hallo @nielsschaaphok 

en welkom bij de community.

Ik stuur je meteen een privébericht en dan kunnen we je tv weer aan de praat krijgen.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Paul2023
Tutor
Bericht 3 van 5
1.010 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.010 Weergaven

@nielsschaaphok Ik wil je adviseren om als eerste, uit voorzorg,  jouw afstandsbediening te testen door middel van de zogenaamde "cameratest".

Daarmee kan je tenminste een probleem met jouw afstandsbediening uitsluiten. Je kan testen of de afstandsbediening wel, of geen signaal verzendt, door een digitale camera (of de camera van een ander Android-apparaat) op de voorzijde van de afstandsbediening gericht te houden en deze zodanig instellen alsof je een foto gaat maken.
Wanneer je op een knop van de afstandsbediening drukt, kunt u op het scherm van uw camera/Android-apparaat een witte LED zien knipperen.
Mocht dit niet het geval zijn, raden wij u aan de batterijen in uw afstandsbediening (preventief) te vervangen en de test opnieuw uit te voeren. 

 

Mocht het zijn dat dat de cameratest geslaagd is en jouw afstandsbediening naar behoren functioneert, kan je de televisie spanningsvrij maken en daarna de televisie weer proberen in te schakelen.

 

Het spanningsvrij maken van de televisie, kan je als volgt doen: 

Verwijder alle aangesloten apparaten (decoder, soundbar, DVD speler) en verwijder hierna de stekker voor minimaal 1 uur uit het stopcontact. Sluit na minimaal 1 uur de tv weer aan op het netstroom.

 

In eerste instantie, mag je de batterijen uit de afstandsbediening halen en alleen de stekker in het stopcontact steken. Controleer hierna of de televisie uit zichzelf aangaat en uit de "loop" komt. Mocht het zijn dat de televisie niet uit zichzelf aangaat, kan je proberen om deze in te schakelen met de afstandsbediening.

nielsschaaphok
New Voice
Bericht 4 van 5
902 Weergaven
Bericht 4 van 5
902 Weergaven

Hi @Daniel ,

De TV werkt gelukkig weer naar behoren.
Het is echter wel zo dat als ik de tv met de afstandsbediening uitzet dat hij dan gelijk gereset wordt.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Hoor het graag!

Daniel
Moderator
Bericht 5 van 5
885 Weergaven
Bericht 5 van 5
885 Weergaven

Maar dat is vreemd.
Probeer eerst een voedingsreset (d.w.z. koppel het apparaat los van de voeding totdat de LED uit is).
Of probeer de eerste installatie opnieuw.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
4 ANTWOORDEN 4