annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

altiwa
Beginner
42.283 Weergaven
42.283 Weergaven

smartphone model X5020 opstart poblemen

Mijn smartphone X5020 in de nacht laten opladen, zoals altijd, smorgens was deze geheel uit en niet meer op te starten, getracht om op te starten door de aanuit toets langdurig ingedrukt te houden, geen resultaat.

Met de voeding aangekoppeld ditzelfde nogmaals geprobeert, opnieuw geen resultaat.

De smartphone aan de laptop gekoppeld, na een korte tijd aangesloten te zijn, de aanuit toets langere tijd ingedrukt gehouden, hierna begon het display de accu laad indicatie weer te geven met 0% lading, even door laten laden naar 3 % en de smartphone opgestart.

Daarna de lader aangesloten, deze ging verder met opladen.

Het lijkt erop dat als de lader is aangesloten, er soms ipv laden  van de batterij deze leeg gemaakt wordt en dan niet meer geladen kan worden door de bijgeleverde lader.

Voor mijn gevoel is het alsof de lader een iets te hoge spanning levert, waardoor dit fenomeen soms ontstaat.

Bij levering van mijn eerste toestel gebeurde dit al na een dag, dit toestel toen teruggestuurd, mijn huidige toestel is nu 4 maanden oud en is een keer eerder helemaal uitgegaan tijdens laden, maar starte toen op na langdurig de start stop toets in te drukken! 

 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp