This website uses Cookies. Click Accept to agree to our website's cookie use as described in our Privacy Policy. Click Preferences to customize your cookie settings.
Krijg vandaag met internetradio MD 85008 geen van de VRT zenders binnen (cannot open selected media) andere posten komen wel door. Vriendin hier in de buurt heeft net hetzelfde probleem.
Best Medion, Ik heb sinds twee dagen last van dat mijn internet radio niet meer verbind met spotify. Ik heb Spotify premium dus dat is niet het probleem. Als ik mijn spotify verbind met de ...
Ik heb net mijn nieuwe Medion P85333 (MD89289) radio geïnstalleerd. Mooi apparaat, goed geluid..... Maar het opslaan van (een internet) radiozender wil maar niet lukken. Het zou ''*'' op de...
Ik heb al enige jaren een logitech Z523 speakersystem dat perfect werkt op mijn oude PC (WIN 10). Sluit ik dit aan op de medion laptop van mijn zoon (WIN 11) werkt dit ook perfect. Sluit ik het aan ...
Hallo, ik heb al een tijd lang last van een storend geluid in de subwoofer. Dit doet zich vooral voor als ik via Bluetooth luister naar spotify. Heeft iemand hier een oplossing voor? Gr.MVR
Hoi, mijn soundbar heeft soms korte geluidsonderbrekingen en de subwoofer heeft ineens korte vervelende kraak/brom geluiden, alsof de speaker kapot is. wat moet ik doen, want als ik naar de kl...
Speciaal deze soundbar icm met TV E12443 gekocht om (klassieke) muziek af te spelen via Spotify, maar als de muziek zachtjes is valt het geluid steeds uit. Zodra de muziek weer wat harder wordt pikt ...
Help!!!! Hallo, Waarom schakelt de medion sounbar niet automatisch aan als tv aangaat? Maar schakelt wel uit als je tv uitzet.. ik moet ook elke keer met het tv bakje opnieuw hdmi arc aanduid...
Hallo, Ik heb een ION draaitafel die nu via USB aangesloten staat op mijn pc. Ik ben echter van zins om de P85003 Life microset aan te schaffen. Die heeft ook een USB-aansluiting. Nu heb ik ...
Instelling My Equ was niet te veranderen volgens genoemde handleiding. Via klantenservice het advies gekregen om de software te resetten naar Factory Settings. Door het scrollen door de ver...