annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toets 7 van toets7enbord komt automatisch op mijn scherm

3 ANTWOORDEN 3
Fvitsme
Beginner
Bericht 1 van 4
1.208 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.208 Weergaven

Toets 7 van toets7enbord komt automatisch op mijn scherm

Hoi, de toets 7 komt te pas en te onpas op mijn scherm. Ik heb al mails gestuurd en via technische helpdesk, maar nog geen reactie. Gezien ik doordewee7k7777777777777777777777777777777777777777  weinig tijd hebt om te bellen.

 

Wat doen ju7llie aan dit probleem? Het is erg irritant om je computer in te komen als de computer de hele tijd honderdduizend 's 7's invult voor je.

 

In andere forums heb ik gelezen dat iemand anders dit probleem ook heeft dus het zal iets in de soft7ware zijn neem ik aan.

 

Groet,

Frank

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
1.201 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.201 Weergaven

Hallo @Fvitsme  en welkom

kan ook een mechanische fout in het toetsenbord zijn.

welk msn-nummer heeft je toestel? en is het een geïntegreerd toetsenbord of een extern toetsenbord, is het direct aangesloten of via een dockingstation?

Stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd?

Vaarwel Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Fvitsme
Beginner
Bericht 3 van 4
1.180 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.180 Weergaven

Hoi Fishtown,

 

Er zijn 2 MSN nummers. Wellicht was de laptop al gereviseerd?

Op de overgeplakte sticker staat MSN30031959. Onder de sticker staat MSN30027884. 

Hoe kan ik dat 7777777 777777777 probleem oplossen denk je?

 

Groet,
Frank

 

 

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 4
1.170 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.170 Weergaven

hallo @Fvitsme 
beide MSN nummers horen bij een md S17403/ MD61709 (nl).
 
hangt het er nu van af of het een softwareprobleem is?
verwijder vervolgens eenvoudig het toetsenbordstuurprogramma in Apparaatbeheer en start het systeem opnieuw op,
Windows installeert vervolgens het stuurprogramma opnieuw.
 
is het een mechanisch probleem met de knop en is er nog garantie? neem contact op met medion-ondersteuning.
alternatieve oplossing/ tijdelijke oplossing:
in de tussentijd zou je kunnen achterhalen welke 7 het probleem is. zet num block uit, 
als de 7 nog steeds is geschreven, is het de 7 onder de F-toetsen.
je zou ze kunnen uitschakelen met het sharpkeys-programma. zie hier, als voorbeeld met de shift-toets:
doei Fishtown
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
3 ANTWOORDEN 3