annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion tv start op zonder beeld

6 ANTWOORDEN 6
Saraboels
Trainee
Bericht 1 van 7
4.037 Weergaven
Bericht 1 van 7
4.037 Weergaven

Medion tv start op zonder beeld

Mijn medion tv toestel (MD30833) start wel nog op (blauw flikker lichtje), maar er is geen beeld te zien. In het begin kon je bij het opstarten heel vage letters van medion zien, maar daarna zelfs helemaal niets meer. Mijn afstandsbediening lag wel in de zetel vannacht, zou het kunnen dat de kat mijn beeldinstellingen(naar heel donker) heeft veranderd door er op te liggen of iets anders geforceerd? Geluid is er ook niet, wat ik even wel dacht,  mijn mediaspeler speelt af met geluid door hoofdtelefoon, maar dan besefte ik dat die hiervoor zelfs geen aansluiting met de tv nodig had. Allemaal niet zoveel verstand  van dus. Is er een mogelijkheid om dit zelf op te lossen? Ik heb het toestel al enkele keren trachten op te starten na de stekker uit te trekken, maar dit helpt niet. Zou ik deze op een andere manier kunnen resetten? Of is die gewoon gesneuveld? Het is ook best al een oud toestel.

Tags (2)
6 ANTWOORDEN 6
Tonic
New Voice
Bericht 2 van 7
4.017 Weergaven
Bericht 2 van 7
4.017 Weergaven

Ik heb precies hetzelfde, TV gaat aan, maar geen opstart logo en geen menu, na 1,5 gaat hij weer uit.

Ik kan op die reden ook niet die firmware update draaien.

 

Erg vervelend.

Tags (1)
Saraboels
Trainee
Bericht 3 van 7
3.985 Weergaven
Bericht 3 van 7
3.985 Weergaven

Bij mij blijft tv dan wel aanstaan. Ik heb op medion inderdaad iets gelezen over die firmware update. Maar waar vind ik deze om te downloaden?

Tonic
New Voice
Bericht 4 van 7
3.973 Weergaven
Bericht 4 van 7
3.973 Weergaven

Doe geen moeite, je kunt zonder beeld niet zien of hij aan het updaten is. 

Saraboels
Trainee
Bericht 5 van 7
3.970 Weergaven
Bericht 5 van 7
3.970 Weergaven

Toch bedankt om te reageren en dan lijkt het dat we beide een nieuwe gaan mogen kopen he!

Tonic
New Voice
Bericht 6 van 7
3.967 Weergaven
Bericht 6 van 7
3.967 Weergaven

Vervelend als dat voor jou het geval is, die van mij zit nog in de garantie. Volgende week komt er een monteur langs. Ik denk dat hij het hier niet gaat oplossen, maar mocht dat het geval zijn dan zal ik de remedie met je delen. 

 

Saraboels
Trainee
Bericht 7 van 7
3.963 Weergaven
Bericht 7 van 7
3.963 Weergaven

Nee, de mijne niet jammergenoeg. Dat is heel erg vriendelijk van u!

Groetjes sara

6 ANTWOORDEN 6