annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion P85295 (MD 88295) Stereo Internetradio en Spotify

OPGELOST
1 ANTWOORD 1
Bruce
Beginner
Bericht 1 van 2
818 Weergaven
Bericht 1 van 2
818 Weergaven

Medion P85295 (MD 88295) Stereo Internetradio en Spotify

Mijn internetradio van Medion MD 88295 heeft de mogelijkheid om Spotify connect te gebruiken.

Heb onlangs Spotify Free geinstalleerd op mijn smartphone van Samsung en deze bevalt me wel.

Wou hierna via menuknop Spotify op internetradio muziek laten afspelen vanuit smartphone naar internetradio maar dit lukt niet, als ik een nummer afspeel via Spotify op smartphone en op het icoontje klik om mijn smartphone te verbinden met internetradio dan gebeurd er niets en blijft hij de muziek afspelen via de smartphone. 

Nou lees ik ergens dat mijn internetradio alleen samenwerkt als je een Spotify premium abbonnement  hebt.

Dit heb ik nu afgesloten maar hetzelfde probleem blijft bestaan.

Heeft deze internetradio geen Bluetooth?

Spotify gebruiken met mijn autoradio werkt wel goed en hij vind hem direkt of het nu het Free abbonnement is of Premium

Wat doe ik verkeerd.

Graag hulp, want de radio bevalt prima.

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Bruce
Beginner
Bericht 2 van 2
813 Weergaven
Bericht 2 van 2
813 Weergaven

Heb zelf de oplossing gevonden, harde reset, stekker van Internetradio eruit gehaald en na 60 seconden weer aangesloten nu werkt het wel, gelukkig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Bruce
Beginner
Bericht 2 van 2
814 Weergaven
Bericht 2 van 2
814 Weergaven

Heb zelf de oplossing gevonden, harde reset, stekker van Internetradio eruit gehaald en na 60 seconden weer aangesloten nu werkt het wel, gelukkig

1 ANTWOORD 1