annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wireless Display werkt niet

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
NicoW
Apprentice
Bericht 1 van 3
16.075 Weergaven
Bericht 1 van 3
16.075 Weergaven

Wireless Display werkt niet

Ik heb sinds december 2017 een Medion smart tv MD31298 - X14300
Er is een optie: "Wireless Display" met een nummer.
Ik ontdekte via dit forum, dat ik op mijn telefoon en tablet moet kijken bij Wifi Direct. En inderdaad, daar staat dan mijn tv bij, wat aanleiding geeft te denken dat bestandsoverdracht mogelijk moet zijn.

Helaas. Als ik een bestand met 'wifi direct' verstuur, reageert de medion tv eerst met: "Wireless Display  Verbonden met Wireless Display  Even geduld..."
Na een korte tijd is op mijn tablet te lezen:"Kan bestand niet verzenden".

{is een Samsung tablet Galaxy Tab A(2016)}

 

Dit werkt niet. Hoe wel? Of via welke andere methode kan ik bestanden die op mijn tablet staan, vertonen op de tv?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
NicoW
Apprentice
Bericht 2 van 3
16.035 Weergaven
Bericht 2 van 3
16.035 Weergaven

Oplossing gevonden!

Op mijn Samsung tablet moet ik éénmaal naar beneden vegen. Daar staan de symbolen als Wifi, vliegtuigstand, enz. Ook staat er Screen Mirroring bij, het symbooltje is twee in elkaar gehaakte vierkanten met pijlen naar elkaar.

Wat op het scherm komt, wordt dan getoond op de TV. Het werkt heel goed.

 

Maar om tot hier te komen viel niet mee. Allerlei rare foutmeldingen, benamingen die niet kloppen, adviezen van medewerkers die onjuist zijn. Maar blij dat het toch lukt.


Dus zoek niet naar Wireless Display, maar naar iets anders, zoals Screen mirroring.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
NicoW
Apprentice
Bericht 2 van 3
16.036 Weergaven
Bericht 2 van 3
16.036 Weergaven

Oplossing gevonden!

Op mijn Samsung tablet moet ik éénmaal naar beneden vegen. Daar staan de symbolen als Wifi, vliegtuigstand, enz. Ook staat er Screen Mirroring bij, het symbooltje is twee in elkaar gehaakte vierkanten met pijlen naar elkaar.

Wat op het scherm komt, wordt dan getoond op de TV. Het werkt heel goed.

 

Maar om tot hier te komen viel niet mee. Allerlei rare foutmeldingen, benamingen die niet kloppen, adviezen van medewerkers die onjuist zijn. Maar blij dat het toch lukt.


Dus zoek niet naar Wireless Display, maar naar iets anders, zoals Screen mirroring.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 3 van 3
15.928 Weergaven
Bericht 3 van 3
15.928 Weergaven

Hi @NicoW 

 

Fijn dat het je toch gelukt is en bedankt voor het delen van je ervaring hiermee.

 

Met vriendelijke groet,

REV

2 ANTWOORDEN 2