annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV MEDION MD31500

9 ANTWOORDEN 9
francisb
Trainee
Bericht 1 van 10
2.113 Weergaven
Bericht 1 van 10
2.113 Weergaven

TV MEDION MD31500

Functiemenu sluit niet meer van het scherm, hierdoor kan ik zelfs niet meer in het hoofdmenu om te resetten, apparaat volledig uitschakelen van de stroom  ook geprobeerd... functiemenu handmatig bediening gaat niet meer weg. HELP AUB  

9 ANTWOORDEN 9
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 10
2.038 Weergaven
Bericht 2 van 10
2.038 Weergaven

Hi @francisb en welkom

Als u al een lekstroomontlading heeft geprobeerd, schakel dan eerst uit met en verwijder alle kabels.

https://community.medion.com/t5/FAQs/Wat-kan-ik-doen-als-mijn-apparaat-stopt-met-reageren-of/ta-p/96...

 

U kunt proberen de firmware-update te installeren vanaf de downloadpagina. Dit kan uw tv weer normaal maken. veel geluk

 

https://www.medion.com/de/service/product-detail/30033662

Doei Fishtown

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
francisb
Trainee
Bericht 3 van 10
2.013 Weergaven
Bericht 3 van 10
2.013 Weergaven

@Fishtown  hallo, heb lekstroomontlading verschillende keren gedaan, nog steeds hetzelfde probleem.

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 10
2.009 Weergaven
Bericht 4 van 10
2.009 Weergaven

Hi @francisb 

dan blijft de update als mogelijke oplossing.

Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
francisb
Trainee
Bericht 5 van 10
2.005 Weergaven
Bericht 5 van 10
2.005 Weergaven

@Fishtown update gaat niet omdat ik niet in het menu kan, tv reageert niet automatisch wanneer de usb met de update ingestoken is. Kan ik mijn toestel opsturen aub? laten afhalen of ergens brengen voor reparatie?  

francisb
Trainee
Bericht 6 van 10
1.989 Weergaven
Bericht 6 van 10
1.989 Weergaven

@Fishtown hallo?

Fishtown
Superuser
Bericht 7 van 10
1.983 Weergaven
Bericht 7 van 10
1.983 Weergaven

Hoi @francisb 
Als de update niet start, kan de moderator Daniel mogelijk een andere firmware sturen.

Klik hiervoor op zijn naam @Daniel  en schrijf hem een ​​privébericht met vermelding van het MSN/MD-nummer en het serienummer van je apparaat.

Post hier niet het serienummer.
Tot ziens en succes Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
francisb
Trainee
Bericht 8 van 10
1.952 Weergaven
Bericht 8 van 10
1.952 Weergaven

hello @Fishtown , i just send a message to @Daniel . have a good day! francis

francisb
Trainee
Bericht 9 van 10
1.940 Weergaven
Bericht 9 van 10
1.940 Weergaven

@Fishtown nog niets ontvangen

francisb
Trainee
Bericht 10 van 10
1.819 Weergaven
Bericht 10 van 10
1.819 Weergaven

MEDION TV Gekocht 4 maanden geleden, 3 weken geleden uitgevallen en opzoek gegaan om tv te repareren of vervanging of geld terug via deze weg, na drie weken en meer dan 10 telefoongespreken met uw 'agents' na zoveel beloftes nog steeds geen oplossing voor mijn kappotte TV; Vorige week twee franstalige onderaannemers van MEDION binnen gehad, tv zogezegd gemaakt doch na één uur spelen terug uitgevallen, terug gebeld nog eens terug gebeld, gemaild en nog eens gemaild... nog geen oplossing!!! men gaat mij contacteren binnen de twee dagen zei men, twee dagen voorbij nog niemand gehoord of gezien. Wie gaat hier uiteindelijk zijn verantwoordelijkheid nemen in de plaats van mij telkens af te wimpelen???  

9 ANTWOORDEN 9