annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Startscherm MD 84873 blijft in beeld. Apparaat reageert niet. Resetten?

6 ANTWOORDEN 6
Blam
Beginner
Bericht 1 van 7
1.666 Weergaven
Bericht 1 van 7
1.666 Weergaven

Startscherm MD 84873 blijft in beeld. Apparaat reageert niet. Resetten?

Ik heb een portable DVD speler MD 84873. Deze gebruik ik in principe alleen met autovakanties en is nog maar een paar keer gebruikt in al die jaren.

Ik had hem weer te voorschijn gehaald om wat nieuwe films te testen. Nu blijft bij aanzetten continu het startscherm (Medion) in beeld en reageert het apparaat op geen enkele knop op het apparaat of de afstandbediening. Ik heb de accu al een keer volledig ontladen, maar ook dat heeft niet geholpen.

Kan dit apparaat op een of andere manier worden gereset? Is er een bepaalde toetscombinatie mogelijk om een reset uit te voeren? Wat kan ik nog proberen?

Tags (2)
6 ANTWOORDEN 6
Girlnod
Moderator
Bericht 2 van 7
1.658 Weergaven
Bericht 2 van 7
1.658 Weergaven

Hoi @Blam 

 

Heb je de hoofdschakelaar (ON/CHARGE) al een keer voor 10 seconden uit gezet? Dit zou er voor kunnen zorgen dat hij daarna wel wilt doorstarten. Verder heb ik even gezocht in de handleiding voor een reset maar er is geen manier om het product te resetten zonder in het menu van het apparaat zelf te komen. 

 

MEDION Service Hier kun je wel even kijken voor de handleiding, daarin staat bij punt 11.5.7 uitgelegd hoe je hem terug kan zetten naar fabrieksinstellingen, enkel lijkt me dat niet mogelijk als je niet verder komt dan het beginscherm. 

 

Groetjes,

Girlnod.

Blam
Beginner
Bericht 3 van 7
1.655 Weergaven
Bericht 3 van 7
1.655 Weergaven

Bedankt voor je antwoord, maar je noemt nu de standaardzaken die ik uiteraard al geprobeerd heb. Ook de handleiding heb ik al voor handen.

Omdat de klantenservice mij blijkbaar geen vragen wil beantwoorden, heb ik het hier geplaatst.

Ik moet het namelijk zoeken in geavanceerdere mogelijkheden dan de handleiding beschrijft. Ik hoop dat iemand daar iets van weet en mij hier kan beantwoorden.

Girlnod
Moderator
Bericht 4 van 7
1.650 Weergaven
Bericht 4 van 7
1.650 Weergaven

Dan ben ik er bang voor dat die mogelijkheid niet bestaat, meestal staan zulke dingen wel in de handleiding. Je kant altijd nog de buiten garantie lijn bellen, misschien dat ze er daar meer vanaf weten en nog eventuele tips hebben maar die is wel 70 cent per minuut. 

Outy
Moderator
Bericht 5 van 7
1.648 Weergaven
Bericht 5 van 7
1.648 Weergaven

Voor het geval je ze nodig hebt @Blam 

 

Nederland: Premium Hotline 0900-5433833 (€ 0,70 / min.)

België: Premium Hotline 0900-51111 (€ 0,50 / Min.)

 

En het kan kloppen dat de normale servicelijn je geen antwoord kan geven als het apparaat al enkele jaren oud is en buiten de garantie valt.

Heb je de accu/batterij al eens losgehaald? 

 

Groetjes,

Outy

Blam
Beginner
Bericht 6 van 7
1.641 Weergaven
Bericht 6 van 7
1.641 Weergaven

De accu zit ingebouwd, dus die is niet los te halen.

ik vind dat je van een fabrikant altijd een behoorlijk antwoord mag verwachten, ook al valt het buiten de garantietermijn. 

Outy
Moderator
Bericht 7 van 7
1.631 Weergaven
Bericht 7 van 7
1.631 Weergaven

Hey,

 

Heb je de premium lijn al gebeld?

Deze zullen je goed kunnen ondersteunen en je advies kunnen geven over wat je nog kan doen.

Ook kunnen zij je vertellen of het zo op te lossen is en/of het eventueel gerepareerd moet worden.

 

Groetjes,

Outy

6 ANTWOORDEN 6