annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD31323 bedienen Chromecast via CEC

3 ANTWOORDEN 3
Daan
Contributor
Bericht 1 van 4
3.922 Weergaven
Bericht 1 van 4
3.922 Weergaven

MD31323 bedienen Chromecast via CEC

Op mijn vorige Medion-tv kon ik basis handelingen door hdmi-cec bij afspelen media op Chromecast uitvoeren met Logitech Harmony.

Cec staat aan, maar toch werkt het niet meer. Excuses voor mezelf in de weerspiegeling...;)

WhatsApp Image 2021-05-13 at 12.27.49.jpeg

3 ANTWOORDEN 3
Outy
Moderator
Bericht 2 van 4
3.910 Weergaven
Bericht 2 van 4
3.910 Weergaven

Hey @Daan,

 

Je probeert met de harmony afstandsbediening de tv aan, uit te zetten en het volume en dergelijken?

Mischien kun je het msn nummer doorgeven wat op de tv staat? deze staat op de achterkant.

 

reageert de tv wel op de normale afstandsbediening en werkt de harmony afstandsbediening wel op andere tv's?

Het kan zijn dat je de afstandsbediening moet koppelen aan de tv via een code maar dan zul je de code moeten weten.

 

Groetjes, Outy

Daan
Contributor
Bericht 3 van 4
3.893 Weergaven
Bericht 3 van 4
3.893 Weergaven

MSN: 30025435

Ik probeer *niet* de tv te bedienen, maar de afspeel en pauze-knoppen tijdens het casten van media naar de Chromecast. Bij een vorige Medion-tv en andere Harmony werkte het wel. Helemaal zeker weten aan welk device het ligt doe ik dus niet.

 

Outy
Moderator
Bericht 4 van 4
3.873 Weergaven
Bericht 4 van 4
3.873 Weergaven

Dus al ik het goed begrijp wil je iets wat de Chromecast afspeelt pauzeren met de Harmony afstandsbediening en lukt dit niet? 

Is de afstandsbediening gepaired met de harmony?

Dit kun je doen bij de instellingen van de chromecast.

Zodra je de instellingen hebt geopend staat verder naar beneden remotes & accesories waarbij je de optie pair remote krijgt.

 

Het kan zijn dat de afstandsbediening als harmony keyboard aangegeven word.

3 ANTWOORDEN 3