annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen Geluid meer uit UHD SMART-TV P16510 (MD30115)

OPGELOST
9 ANTWOORDEN 9
Zwolly
Trainee
Bericht 2 van 10
4.072 Weergaven
Bericht 2 van 10
4.072 Weergaven

Geen Geluid meer uit UHD SMART-TV P16510 (MD30115)

 

Hebben op 06-08-2021 deze TV gekocht, prima en geweldige TV vinden wij, zaterdagavond hebben wij deze uitgezet met de afstandsbediening, zondagmiddag wilden wij weer TV kijken, echter opeens was er geen geluid meer uit te krijgen, enkele keren reset en opnieuw instalatie uitvoeren vanaf fabrieksinstelling etc etc, alles afgekoppeld wat eraan zat etc, 

 

Ondertussen contact gehad met Medion Service center, heel vriendelijk en netjes allemaal.

Zoals ik begreep zal er een monteur komen en mij bellen voor een afspraak. Zou geweldig zijn al het gemaakt zou worden, wil de TV niet weken in reparatie hebben staan , hebben er veel plezier van.

 

Mijn vraaq is meer: hebben meerdere mensen dit zelfde meegemaakt met deze TV? Hoe is of wordt een dergelijk probleem opgelost? Wordt deze aan huis gerepareerd of zijn wij deze voor enkele weken kwijt voor reparatie elders? 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
Zwolly
Trainee
Bericht 6 van 10
4.032 Weergaven
Bericht 6 van 10
4.032 Weergaven

Beste mensen,

 

Zo juist een telefoontje gehad van Medion, een koerier komst as dinsdag 2 november tussen 8:00 en 18:00 een  hele nieuwe zelfde Tv bezorgen en zal de defecte retour nemen.

 

Netjes opgelost vinden wij. 😃

Helaas kan ik niet vertellen wat het defect dan was. 

 

Nette correcte en vooral ook een vlotte afhandeling, dikke pluim voor Medion !  👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Zwolly
Trainee
Bericht 10 van 10
3.960 Weergaven
Bericht 10 van 10
3.960 Weergaven

Gistermiddag een nieuw zelfde exemplaar van onze Medion smart TV mogen ontvangen, de weer netjes aan de muur gemonteerd, instellingen goed gezet en genieten.

 

Tot op heden doet de TV het naar behoren en uiteraard, vinden wij, een zeer mooie beeldweergave, voor het geluid uit de TV zelf zullen wij tzt een goede soundbar gaan kopen.

 

Achteraf gezien vinden wij dat het probleem met de TV, is weliswaar niet gerepareerd maar omgewisseld voor een nieuw zelfde exemplaar,

 

Dus snel en netjes verholpen door Medion. 

Door deze ervaring durf ik nu wel zonder twijfel meerdere Medion producten te kopen.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Zwolly
Trainee
Bericht 1 van 10
4.060 Weergaven
Bericht 1 van 10
4.060 Weergaven

 Heb op 06-08-2021 deze TV gekocht, prima en geweldige TV vinden wij, zaterdagavond hebben wij deze uitgezet met de afstandsbediening, zondagmiddag wilden wij weer TV kijken, echter opeens was er geen geluid meer uit te krijgen, enkele keren reset en opnieuw instalatie uitvoeren vanaf fabrieksinstelling etc etc, alles afgekoppeld wat eraan zat etc, 

Ondertussen contact gehad met Medion Service center, heel vriendelijk en netjes allemaal.

Zoals ik begreep zal er een monteur komen en mij bellen voor een afspraak. Zou geweldig zijn al het gemaakt zou worden, wil de TV niet weken in reparatie hebben staan , hebben er veel plezier van.

Mijn vraaq is meer: hebben meerdere mensen dit zelfde meegemaakt met deze TV? Hoe is of wordt een dergelijk probleem opgelost? Wordt deze aan huis gerepareerd of zijn wij deze voor enkele weken kwijt voor reparatie elders? 

Outy
Moderator
Bericht 3 van 10
4.065 Weergaven
Bericht 3 van 10
4.065 Weergaven

Hey @Zwolly ,

 

Een TV van dit formaat word op locatie nagekeken en gerepareerd, wel moet je er voor zorgen dat de monteur er goed bij kan natuurlijk en dat hij het kan testen.

 

Je zal de TV dus niet voor een langere tijd kwijt zijn.

 

Groetjes,

Outy

Zwolly
Trainee
Bericht 4 van 10
4.057 Weergaven
Bericht 4 van 10
4.057 Weergaven

Fijn om te weten dat wij deze TV niet kwijt zullen zijn voor langere tijd, is anders ook behoorlijk sneu omdat deze nog geen 3 maanden aan de muur hangt bij ons.

 

De monteur zal al onze medewerking krijgen, hebben een grote woonkamer, kan een deken of matras op de grond leggen om de TV evt op te leggen voor werkzaamheden wanneer nodig, (de pootjes zijn niet gemonteerd ivm muur montage) , de met 4 schroeven gemonteerde beugels aan de TV vesa 400 x 400 oid? , kan ik er vlot af draaien met een kruiskop schroevendraaier vóór de monteur hier zal zijn.

 

Ben zelf werkzaam geweest id techniek en vraag mij toch af wat dit 'defect' nu kan zijn, een geluidskaart ??

Een smart TV is zowat zoals een computer vandaag de dag.

Heb het nu wel zo voor elkaar dat er geluid is via de home cinemaset, vanuit de losse ziggo ontvanger voor het gewone TV kijken.

Helaas kunnen wij nu geen Netflixx kijken met geluid, deze wordt gestreamd naar de TV, het zit hem echt in de TV. 

 

Zijn er meer mensen die een zelfde isseu hebben gehad met een Medion TV vraag ik mij af?

 

Ik zal de afloop hier vermelden.

 

Outy
Moderator
Bericht 5 van 10
4.038 Weergaven
Bericht 5 van 10
4.038 Weergaven

Hey @Zwolly 

 

Wat het probleem precies is kan ik je helaas niet vertellen, maar het kan een moederbord probleem zijn.

De monteur zal het probleem onderzoeken en oplossen, mogelijk kan hij ook uitleggen wat er precies loos is.

 

Ik ben wel zeer benieuwd hoe het verloopt en lees graag de uitslag van je.

 

Groetjes,

Outy

Zwolly
Trainee
Bericht 6 van 10
4.033 Weergaven
Bericht 6 van 10
4.033 Weergaven

Beste mensen,

 

Zo juist een telefoontje gehad van Medion, een koerier komst as dinsdag 2 november tussen 8:00 en 18:00 een  hele nieuwe zelfde Tv bezorgen en zal de defecte retour nemen.

 

Netjes opgelost vinden wij. 😃

Helaas kan ik niet vertellen wat het defect dan was. 

 

Nette correcte en vooral ook een vlotte afhandeling, dikke pluim voor Medion !  👍

Outy
Moderator
Bericht 7 van 10
3.985 Weergaven
Bericht 7 van 10
3.985 Weergaven

Hey @Zwolly ,

 

Wat fijn om te horen dat het zo snel opgelost is, wel jammer dat we nu niet weten wat er precies kapot was.

Maar dat zal de pret niet drukken wanneer je kan genieten van je nieuwe TV!

 

Groetjes,

Outy

Zwolly
Trainee
Bericht 8 van 10
3.982 Weergaven
Bericht 8 van 10
3.982 Weergaven

Helaas pindakaas, 

Zojuist een email ontvangen van DYNALOGIC (Koeriers dienst zoals van Medion begrepen had) : 

Informatie over uw bezorging



Beste heer, mevrouw Dhr .........

We hebben uw bestelling van Medion Onsite nog niet ontvangen, daarom kan uw afspraak vandaag helaas niet plaatsvinden.

 

Zoals jullie vast zullen begrijpen zijn wij op zijn zacht gezegd 'not amused' , daarvoor hebben wij dan gisteravond de 65inch tv teruggezet op fabrieksinstellingen, van de muur gehaald, weer netjes in de bewaarde bijbehorende doos verpakt etc, vanmorgen de wekker vroeg gezet, omdat DYNALOGIC tussen 8:00 en 18:00 zou komen om onze TV om te ruilen voor een nieuw exemplaar.

 

Bijzonder daar Medion de TV wel bij DYNALOGIC koeriers heeft aangemeld voor deze ruil.. Had al vele nare negatieve revieuws over DYNALOGIC gelezen op het net, schrok al wat maar had zoiets : we zullen zien za, vast goed komen. Maar niet dus..

 

Maar eens even met Medion contact opnemen vandaag.

 

Wordt vervolgd.

 

Zwolly
Trainee
Bericht 9 van 10
3.978 Weergaven
Bericht 9 van 10
3.978 Weergaven

Update

 

Zojuist contact gehad met Medion, in eerste instantie werd voorgesteld dat ik contact op zou moeten nemen met Dynalogic, echter kost dit mij €0,45 per minuut, en daarbij heb ik niets te maken met Dynalogic in deze maar met Medion.

 

Ook zijn wij op de hoogte van de enorm vele negatieve revieuws over Dynalogic.

Was er al bang voor ...... maar dacht:.... het zal vast goed komen, dus een snipperdag genomen , waarde van deze snipperdag is in euro's €168,00 .

 

Heb voorgesteld om een andere vervoerder voor deze opdracht te nemen, ik zelf het prijsverschil tussen Dynalogic en de andere, imo betere vervoerder, op mij te nemen, echter hier ging de medewerker van Medion niet op in. 

 

Nu is afgesproken met de medewerker van Medion : Wanneer wij vrijdag nog niets vernomen hebben ik wederom telefonisch contact op zal nemen met Medion.

Mag toch hopen dat dit goed gaat komen, worden hier echt niet vrolijk van.

Zwolly
Trainee
Bericht 10 van 10
3.961 Weergaven
Bericht 10 van 10
3.961 Weergaven

Gistermiddag een nieuw zelfde exemplaar van onze Medion smart TV mogen ontvangen, de weer netjes aan de muur gemonteerd, instellingen goed gezet en genieten.

 

Tot op heden doet de TV het naar behoren en uiteraard, vinden wij, een zeer mooie beeldweergave, voor het geluid uit de TV zelf zullen wij tzt een goede soundbar gaan kopen.

 

Achteraf gezien vinden wij dat het probleem met de TV, is weliswaar niet gerepareerd maar omgewisseld voor een nieuw zelfde exemplaar,

 

Dus snel en netjes verholpen door Medion. 

Door deze ervaring durf ik nu wel zonder twijfel meerdere Medion producten te kopen.

 

 

9 ANTWOORDEN 9