annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tablet valt uit

8 ANTWOORDEN 8
beetje60
Trainee
Bericht 1 van 9
6.165 Weergaven
Bericht 1 van 9
6.165 Weergaven

tablet valt uit

mijn tablet valt na een paar minuten uit, heb al vanalles geprobeerd, apps verwijderen en  opnieuw erop gezet, naar fabrieksinstelling bij de instellingen en geprobeerd met de aan/uit knop met de min toets, hier lukt het dus niet om naar fabrieksinstelling te gaan.

Wat kan ik nog meer doen

8 ANTWOORDEN 8
daddle
Superuser
Bericht 2 van 9
6.050 Weergaven
Bericht 2 van 9
6.050 Weergaven

Misschien zou je het eerst moeten zeggen welk Tablet jij hebt, met MD- en MSN-Nummer. Staat achterop op een plaatje.
beetje60
Trainee
Bericht 3 van 9
6.041 Weergaven
Bericht 3 van 9
6.041 Weergaven

sorry was dat vergeten, tablet 8,9 "      P8912

MD 99631 MSN 30019681

Het maakt niet uit in welke app ik zit, hij doet het bij alle, dacht dan verwijder ik hem en zet hem er opnieuw op maar dat maakte ook geen verschil helaas

Anu
Scientist
Bericht 4 van 9
6.017 Weergaven
Bericht 4 van 9
6.017 Weergaven

Hoi @beetje60

 

Wat ik op internet vind op deze site zou je een hard reset moeten doen met juist volume + en de aanknop, belangrijk is in elk geval dat je het tablet eerst helemaal uitzet, als het toestel in standby staat zal het niet werken. 

Ik heb zelf dit tablet niet dus ik kan het helaas niet voor je testen, maar ik vermoed dat een reset wel mogelijk moet zijn aangezien het tablet in eerste instantie wel gewoon kan opstarten.

 

Ik zou je zowieso ook willen aanraden om als het resetten lukt, bij het opnieuw instellen van je account niet de synchroniseren, zodat niet meteen alle apps en instellingen (en dus misschien ook het probleem) opnieuw geinstalleerd worden.

 

Groetjes, 

Anu

 

 

Karel
Trainee
Bericht 5 van 9
6.011 Weergaven
Bericht 5 van 9
6.011 Weergaven

Je kunt ook nog proberen om het tablet te testen met de netspanning er op, misschien is er een probleem met de accu.

beetje60
Trainee
Bericht 6 van 9
6.002 Weergaven
Bericht 6 van 9
6.002 Weergaven

dit heb ik allemaal op aanraden van iemand van medion gedaan maar helaas hij valt nog steeds uit

beetje60
Trainee
Bericht 7 van 9
5.999 Weergaven
Bericht 7 van 9
5.999 Weergaven

ik heb hem met stoom en zonder de oplader eraan gebruikt, valt nog steeds uit

daddle
Superuser
Bericht 8 van 9
5.978 Weergaven
Bericht 8 van 9
5.978 Weergaven

@beetje60

 

wanneer heb jij jouw Tablet gekocht? Er waren in Duitsland twee versies, de eerste met KitKat, en een tweede serie vanaf September 2015 met Lollipop uitgelevert.

Jouw MSN 30019681 zegt het is gelijk een Aldi-Noord-Tablet als het in Duitsland werd verkocht, maar ik weet niet of bevoor of na September 2015.

 

Vorr de Tablets met KitKat- Uitlevering bestaat er een originele Medion_Firmware in de duitse Service-Portal, Link:  http://www.medion.com/de/service/start/_product.php?msn=30019681&gid=00

daar kun jij in der rubriek "Software" de KitKat-versie downloaden, en daarna folgens de instructies in de PDF je Tablet met KitKat flashen.

 

Achterna worden dan weer Updates voor de Tablet aangeboden, en kun jij opnieuw op Lollipop 5.02 wisselen.

 

groetjes, daddle

  

beetje60
Trainee
Bericht 9 van 9
5.971 Weergaven
Bericht 9 van 9
5.971 Weergaven

hallo, heb het tabled eind juni 2015 gekocht, in nedreland, maar heb hem vanmiddag retour gestuurd naar medion, dit is heaas het 2de tablet al, de 1ste  flikkerde het licht, en kreeg toen deze, die dus nog niet fatsoenlijk heeft gewerkt, hopelijk wordt alles opgelost, dank je voor de reacties

8 ANTWOORDEN 8