annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USB verbinding met laptop

5 ANTWOORDEN 5
Niels
New Voice
Bericht 1 van 6
2.865 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.865 Weergaven

USB verbinding met laptop

Hallo allemaal,

Als ik mijn tablet verbind met mijn laptop krijg ik in de verkenner alleen de SD kaart te zien en niet de interne opslag. Ook probeer ik de USB poort op de tablet te laten beheren door het verbonden apparaat. Hierop krijg ik de melding "kan niet schakelen" . Wat doe ik verkeerd of zou ik alsnog moeten doen?

5 ANTWOORDEN 5
Niels
New Voice
Bericht 2 van 6
2.845 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.845 Weergaven

Het betreft de P10710 MD61387

Tags (1)
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 3 van 6
2.833 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.833 Weergaven

Hi @Niels 

 

In principe moet inderdaad de Interne opslag te zien zijn als ook de SD-kaart. 

Als je het probeert op een andere computer/laptop krijg je die melding dan ook? Als je de tablet aansluit via USB, krijg je dan ook een melding te zien hierop met wat opties hoe de tablet moet reageren op de aansluiting? 

 

Met vriendelijke groet,

REV

Niels
New Voice
Bericht 4 van 6
2.829 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.829 Weergaven

Ook op een andere laptop hetzelfde: Tablet geeft usb-opties, maar ook hier is schakelen naar beheer door laptop niet mogelijk. Krijg ook alleen toegang tot de sd kaart.

Tags (1)
Niels
New Voice
Bericht 5 van 6
2.815 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.815 Weergaven

Goede dag, Naar aanleiding van het telefoongesprek dat ik met één van uw mederwerkers mocht hebben, heb ik op haar advies de tablet gereset naar fabrieksinstellingen. Inderdaad kon ik daarna wel met mijn laptop toegang krijgen tot de tablet. Echter, zodra de SD-kaart erbij kwam, was de toegang tot de tablet weg, en alleen beperkt tot de SD-kaart. Ik ben uiterst ontevreden over het product en wil het terugbrengen naar de winkel, uiteraard compleet. Graag jullie toestemming.

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 6 van 6
2.804 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.804 Weergaven

Heel vervelend dat het toestel niet aan je verwachtingen voldoet. 

Als het toestel nog binnen het zichttermijn van 30 dagen zit kan je hiermee terug naar de verkopende partij. 

5 ANTWOORDEN 5