op 01.07.2021 10:35
op 01.07.2021 10:35
Hallo. Ik heb kort geleden een medion E10802 tablet gekocht. Helaas ben ik mijn pincode vergeten en niet opgeschreven. Hoe kom ik nu in mijn tablet. Alvast bedankt.
op 02.07.2021 09:49
Hey @Zulu58
Ik kan je helaas niks anders laten weten dan dat je de fabrieks instellingen terug moet zetten...
Dit kun je doen door de volgende stappen:
- Schakel uw toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omhoog(of omlaag/soms beide) en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Kies middels de volumetoetsen voor de 'RECOVERY' mode en bevestig dit met de Powerknop. (Indien deze optie niet verschijnt mag u deze stap overslaan.)
- Mocht u de melding 'no command' krijgen drukt u de powerknop in en blijft u deze vasthouden.
- Druk gelijk 1 keer op de volume plus (+) knop en laat dan beide toetsen los.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig uw keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.
Groetjes,
Outy
Hey @Zulu58
Ik kan je helaas niks anders laten weten dan dat je de fabrieks instellingen terug moet zetten...
Dit kun je doen door de volgende stappen:
- Schakel uw toestel volledig uit (niet op stand-by).
- Houd volumeknop omhoog(of omlaag/soms beide) en aan/uit knop ingedrukt tot het eerste logo verschijnt.
- Kies middels de volumetoetsen voor de 'RECOVERY' mode en bevestig dit met de Powerknop. (Indien deze optie niet verschijnt mag u deze stap overslaan.)
- Mocht u de melding 'no command' krijgen drukt u de powerknop in en blijft u deze vasthouden.
- Druk gelijk 1 keer op de volume plus (+) knop en laat dan beide toetsen los.
- Kies middels navigeren met de volumeknoppen voor Wipe Data/Factory Reset en bevestig uw keuze met de aan/uit knop.
- Kies in het volgende menu voor Yes en wacht totdat de reset is uitgevoerd.
- Kies nu in het eerste menu voor Reboot now, het toestel zal herstarten.
Groetjes,
Outy
op 02.07.2021 18:28
op 02.07.2021 18:28
Beste Outy,
Werkt perfrect. Hartelijk dank voor uw hulp.
Groeten zulu
op 13.12.2021 13:06
op 13.12.2021 13:06
Ik ben de patroon code vergeten op mijn tablet en ik kan er niets meer mee doen.
ik geraak op geen enkele manier meer in de tablet
ik heb de aan/uit knop + volume toets ingedrukt gehouden maar wanneer dat gebeurde, geeft hij alle info ivm hardware en etc...
Kan iemand mij helpen aub