cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Geluidstoestand LIFETAB P10610 MD61078

SOLVED
4 REPLIES 4
PatrickB
New Voice
Message 1 of 5
3,808 Views
Message 1 of 5
3,808 Views

Geluidstoestand LIFETAB P10610 MD61078

Ik kocht een Tablet Medion Lifetab P10610 bij ALDI België. Alles is perfect buiten het feit dat ik de mening ben toegedaan dat het geluid onvoldoende weergegeven wordt. Ik heb muziek ingeladen via een app, maar ik hoor een minderwaardige muziekklank zonder bass. Wanneer ik een hoodtelefoon of de meegeleverd oortjes inplug, wordt het geluid zelfs nog stiller. Met andere woorden, het volume voldoet niet aan mijn wensen. Vraag is waar ik dit kan bijstellen en hoe? Of moet hij ter herstelling worden aangeboden.

Koopdatum 27.10.2018. Na contactname met Medion, waarin ze steeds verwijzen naar de FAQ's, heb ik deze community ontdekt.

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
PatrickB
New Voice
Message 5 of 5
3,774 Views
Message 5 of 5
3,774 Views

Zal ik nog een doen Anu, maar zij hebben mij doorverwezen naar deze community. Eens Medion Gent contacteren misschien? In ieder geval bedankt. Ik laat U nog iets weten!!

View solution in original post

4 REPLIES 4
Anu
Scientist
Message 2 of 5
3,795 Views
Message 2 of 5
3,795 Views

Hoi @PatrickB

 

Ik verwacht niet dat er iets van een equalizer app of zo standaard geinstalleerd zal zijn, maar wellicht kun je daar iets voor vinden in de appstore?  Qua bass denk ik echter dat je niet teveel moet verwachten van een tablet.

Voor de hoofdtelefoon denk ik dat het met de bescherming tegen gehoorbescherming te maken heeft, je kunt het volume dan wel harder zetten door aan te geven dat je je bewust bent van de risico's, deze optie zit bij elk toestel weer op een andere plek, maar meestal vind je hem door vanuit de bovenkant van het scherm omlaag te vegen, of soms komt de optie vanzelf naar voren door de volume + knop nog een aantal keer in te drukken. 

 

Groetjes, 

Anu

PatrickB
New Voice
Message 3 of 5
3,789 Views
Message 3 of 5
3,789 Views

@Anu De waarschuwing die U aangeeft is mij wel bekend. Inderdaad, die verschijnt bij het inbrengen van de hoodtelefoon of de oortjes. Het embleempje (hoofdtelefoontje) verschijnt ook op het scherm. Maar het geluid in de oortjes is onaanvaardbaar. Ik verwacht ook geen Juke Box muziek, maar ik had toch een minimum aan hoge tonen en basstonen verwacht. Dit is nergens te regelen. Het is precies een monoklinkend geluid zonder kracht. Ik zal zeker geen gevaar lopen gehoorschade op te lopen. Dit had ik niet verwacht voor dergelijke, robuuste tablet. Ik heb meer kwaliteit van mijn smartphone Samsung Galaxy S6. Wel geef ik een 10 voor de rest (scherm, werking, snelheid, batterij en snelladen). Enkel het geluid, en daarom twijfel ik of dit normaal is. Met dank voor Uw antwoord Anu.

Anu
Scientist
Message 4 of 5
3,778 Views
Message 4 of 5
3,778 Views

Hoi @PatrickB

 

Of er iets mis is met het geluid van je tablet is via een forum natuurlijk lastig te beoordelen, misschien kun je het beste eens contact opnemen met de support van Medion?

 

Groetjes, 

Anu

PatrickB
New Voice
Message 5 of 5
3,775 Views
Message 5 of 5
3,775 Views

Zal ik nog een doen Anu, maar zij hebben mij doorverwezen naar deze community. Eens Medion Gent contacteren misschien? In ieder geval bedankt. Ik laat U nog iets weten!!

4 REPLIES 4