annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Scherm gebarsten

4 ANTWOORDEN 4
Armin2a
Newcomer
Bericht 1 van 5
29.826 Weergaven
Bericht 1 van 5
29.826 Weergaven

Scherm gebarsten

Hallo, Ik heb een smartphone van Medion van een jaar of 2 oud (een P4012), en nu ben ik met de telefoon in mn zak perongeluk tegen de hoek van een tafel opgelopen, helaas zat de telefoon met het scherm naar buiten in mn zak waardoor het scherm nu gebarsten is. Ik vermoed niet dat dit onder garantie zal vallen, heeft iemand hier ervaring mee? Is het nog de moeite om het scherm te laten vervangen of kan ik beter een nieuw toestel halen?
4 ANTWOORDEN 4
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 5
29.823 Weergaven
Bericht 2 van 5
29.823 Weergaven

Hoi @Armin2a welkom bij de community. Ik ben heel zeker dat deze schade niet onder de garantie valt. Als je boven bij "andere diensten" de Medionserviceshop kiest en jij de MSN (ik vermoed dat is de 30014397) van je toestel invuld, kun je de onderdelen van het smartphone zien, die Medtion in het aanbod heeft. Z´on scherm kost rond 125 Euro. En het repareren doen ze zeker ook niet voor niets. Dus..... Of er is een winkel bij jou in de buurt, die goedkopere displays heeft en vervangt. Veel succes! Groetjes Iks-Jott En het posten van een bericht werkt ook nog niet zo erg lekker.
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Contessa
Explorer
Bericht 3 van 5
29.796 Weergaven
Bericht 3 van 5
29.796 Weergaven

Hallo @Armin2a

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
ErikDD
Newcomer
Bericht 4 van 5
17.355 Weergaven
Bericht 4 van 5
17.355 Weergaven

Ik heb een gelijkaardig probleem met een P4502/MD 98942 : scherm gebarsten en geen garantie (niet onlogisch natuurlijk)

 

De prijs op de medionserviceshop is ronduit belachelijk : 123.76 euro excl verzending

https://www.medion.com/medionserviceshop/search?msn=30018165

 

Als je handig bent en een gokje wilt wagen, dan zou je dit wel eens kunnen roberen ...

 

http://www.aliexpress.com/store/product/Free-shipping-MEDION-LIFE-P4502-SMARTPHONE-MD98942-Original-...

ErikDD
Newcomer
Bericht 5 van 5
17.354 Weergaven
4 ANTWOORDEN 4