annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn smartfone B5532 schakelt automaties uit

OPGELOST
1 ANTWOORD 1
121530791
Beginner
Bericht 1 van 2
2.480 Weergaven
Bericht 1 van 2
2.480 Weergaven

Mijn smartfone B5532 schakelt automaties uit

Mijn smartfone B5532 schakelt elke avond automatisch uit en ik kan niet vinden hoe ik dit kan verhelpen heb het hele instellingen door gelopen maar elke avond rond 7 uur moet ik hem helemaal opnieuw opstarten. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen Groetjes Ton

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
2.531 Weergaven
Bericht 2 van 2
2.531 Weergaven

Hoi @121530791

 

Als je toestel elke dag op exact hetzelfde moment uitschakeld moet het haast wel iets van een instelling of app zijn die dit veroorzaakt. Ik vond deze pagina, mijn smartphone (OnePlus) heeft deze optie niet, maar misschien jou toestel wel? 

 

Als het dat niet is zou het naar mijn idee door een app veroorzaakt moeten worden, welke app durf ik echter zo helaas niet te zeggen :(. 

 

Groetjes, 

Anu

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
2.532 Weergaven
Bericht 2 van 2
2.532 Weergaven

Hoi @121530791

 

Als je toestel elke dag op exact hetzelfde moment uitschakeld moet het haast wel iets van een instelling of app zijn die dit veroorzaakt. Ik vond deze pagina, mijn smartphone (OnePlus) heeft deze optie niet, maar misschien jou toestel wel? 

 

Als het dat niet is zou het naar mijn idee door een app veroorzaakt moeten worden, welke app durf ik echter zo helaas niet te zeggen :(. 

 

Groetjes, 

Anu

 

 

1 ANTWOORD 1