annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Al van 2 telefoons het beeldscherm kapot medion life x5520

1 RÉPONSE 1
Monk1966
Beginner
Message 1 sur 2
1 908 Visites
Message 1 sur 2
1 908 Visites

Al van 2 telefoons het beeldscherm kapot medion life x5520

Goedenmorgen, 

 

ik heb een vraag betreffende de beeldschermglazen van de mobiele telefoon life X5520.

Ik heb binnen 2 maanden voor ons samen een medion life X5530 gekocht. Mega leuke telefoon super kwaliteit.

maar ik heb nu bij beide telefoons het probleem dat mijn glas defect is. ook met Beeldschermprotectie erop en na een niet zo'n harde val. met hoesje erom toch kapot gegaan.

zijn er al meer van dit soort meldingen binnegekomen dat er een slechte levering is van de beeldschermen of zo, heb al 4 telefoons van Medion versleten en nog meer per ongeluk eens laten vallen, nog nooit ergens last van gehad nu koop ik 2 nieuwe en bij allebei super snel derfect.

en een nieuw glas kost Maar 150 Euro per stuk ??

Graag hoor ik of er meer mensen dit probleem hebben,  ben zeer teleur gesteld in dit euvel en ben niet roekeloos ingesteld om zomaar mijn telefoon te laten vallen of er niet goed op te letten, maar het gebeurt soms wel eens zonder dat je er erg in hebt. of iemand je aanstoot en je hem laat vallen.

 

Monk

Balises (1)
1 RÉPONSE 1
Anu
Scientist
Message 2 sur 2
1 882 Visites
Message 2 sur 2
1 882 Visites

Hoi @Monk1966

 

Ik ben bang dat je gewoon net 2 keer pech gehad hebt ( of al die andere keren dat je een gsm liet vallen geluk), het scherm van een smarphone is gewoon een kwetsbaar onderdeel, dat niet zo goed tegen vallen kan, een schermprotector gaat daar niet bij helpen (Dat is alleen tegen krassen en zo), en als hij verkeerd terechtkomt helpt een hoesje ook niet meer ben ik bang :(.  Een productiefout lijkt mij hier erg onwaarschijnlijk.

 

Groetjes, 

Anu

1 RÉPONSE 1