annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

medion 31520 EU afstandsbediening

5 ANTWOORDEN 5
JKB
Trainee
Bericht 1 van 6
531 Weergaven
Bericht 1 van 6
531 Weergaven

medion 31520 EU afstandsbediening

Op de afstandsbediening van de MD 31520 EU zit een "ster" knop die vlgs de gebruiksaanwijzing direct naar Youtube zou moeten gaan. 
Dit gebeurt dus niet. Hoe kan ik weer instellen dat de "ster" knop de knop om rechtstreeks naar Youtube te gaan ?

 

5 ANTWOORDEN 5
Maverick
Contributor
Bericht 2 van 6
523 Weergaven
Bericht 2 van 6
523 Weergaven

Hallo @JKB 

 

Wil je het volgende proberen: 

 

Je kunt testen of de afstandsbediening een signaal verzendt door een digitale camera (van bijvoorbeeld een android telefoon) op de voorzijde van de afstandsbediening gericht te houden.
Wanneer u op de ster van de afstandsbediening drukt, kunt je op het scherm van je camera een witte LED zien knipperen.
Mocht dit niet het geval zijn, raden wij je aan de batterijen in je afstandsbediening (preventief) te vervangen.

 

Groeten Maverick

JKB
Trainee
Bericht 3 van 6
518 Weergaven
Bericht 3 van 6
518 Weergaven

de afstandsbediening doet het wel en vraag ik niet.

Ik vraag hoe ik de ster-knop kan programmeren zodat deze bij bediening naar youtube gaat, zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft,
Maar deze gaat nu naar Medion  en niet naar Yuotube

Maverick
Contributor
Bericht 4 van 6
502 Weergaven
Bericht 4 van 6
502 Weergaven

Hallo @JKB,

 

Mijn excuus, De toets ster kan naar eigen inzicht worden geprogrammeerd (zenderlocatie of invoerbron)
Selecteer eerst de gewenste functie en houd daarna de toets 5 seconden lang ingedrukt totdat
MIJN KNOP IS INGESTELD wordt weergegeven. Hiermee wordt de nieuwe programmering bevestigd.
Na elke EERSTE INSTALLATIE wordt de persoonlijke toet programmering gewist en teruggezet in de fabrieksstand.

 

Groeten Maverick

JKB
Trainee
Bericht 5 van 6
493 Weergaven
Bericht 5 van 6
493 Weergaven

als ik naar youtube ga en ik voor dit uit 

Als ik daarna de ster knop bedien, gaat deze weer naar Medion  ipv youtube

Teske
Mentor
Bericht 6 van 6
333 Weergaven
Bericht 6 van 6
333 Weergaven

Goedemorgen @JKB

 

Zou je de volgende stappen willen proberen? 

 

1. Open de gewenste app (bijvoorbeeld Amazon Prime om te te testen). 

2. Als de app is gestart dan druk je 1 keer op de ster knop voor minimaal 10 seconden. Dus ingedrukt blijven houden. 

3. Er verschijnt nu in beeld, Mijn knop is ingesteld. 

 

Als je hierna ergens anders in de TV bent en je drukt op de ster knop dan zou die er heen moeten gaan. 

 

Groetjes Teske 

 

5 ANTWOORDEN 5