annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion monitor MSN 30007446 model MD 31522 PW

2 ANTWOORDEN 2
JDhome
New Voice
Bericht 1 van 3
1.519 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.519 Weergaven

Medion monitor MSN 30007446 model MD 31522 PW

Bij het inschakelen van de monitor met de Power-switch begint de Operation Indicator LED (blauwe kleur) langzaam te knipperen.
Daarbij wordt er niets op het scherm weergegeven hoewel er via de VGA connector of de DVI-D connector een signaal binnenkomt (getest met een andere monitor).
Soms gebeurt het dat er kortstondig 'Geen signaal' op het scherm verschijnt.
Ook komt het voor dat er een kortstondige flikkering op het scherm te zien is.
Na enige tijd, variërend tussen 10 minuten en 45 minuten, verschijnt dan wel het beeld.
Wat is hier de mogelijke oorzaak van en hoe kan dit verholpen worden?

 

Ik heb al aan Medion gevraagd om mij een kopie van het elektronisch schema te bezorgen maar zij blijven beweren dat ze dat niet hebben.

Heeft iemand in de Community daar een kopie van? Waar zou ik dat eventueel nog kunnen vinden?

2 ANTWOORDEN 2
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 3
1.451 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.451 Weergaven

Hallo @JDhome 

 

Voor wat ik terug kan vinden betreft dit een monitor van rond de 13 jaar oud. Als deze aan een moderne PC gekoppeld wordt met adapters kan het zeker voorkomen dat de communicatie tussen de twee apparaten niet soepel verloopt. Je zou nog eens extra kunnen testen of het probleem er ook is als je de PC op bijvoorbeeld een televisie aansluit. 

Het klopt inderdaad dat Medion helpdesk geen elektronisch schema 's tot haar beschikking heeft.

 

Met vriendelijke groet,

REV

JDhome
New Voice
Bericht 3 van 3
1.445 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.445 Weergaven

Hallo REV

 

Dank voor je reactie.

 

Het probleem ligt volgens mij helemaal niet bij het toestel dat het signaal stuurt naar de monitor maar wel bij de monitor zelf.

 

Waarschijnlijk is er ergens een onderdeel op de print van de monitor die niet goed functioneert. Ik heb de indruk dat het een temperatuurgevoelig onderdeel is want hoe warmer de omgeving is, hoe sneller het beeld op het display verschijnt. Daarom dat ik op zoek ben naar het elektronisch schema.

 

Dat de Medion Helpdesk het schema niet heeft, kan ik begrijpen. Dat ze beweren dat Medion geen elektronisch schema heeft van de monitor, dat kan ik niet begrijpen.

Hoe herstellen ze bij Medion dan dergelijke monitors?

 

De Medion Helpdesk zou toch minstens aan de technische dienst van Medion kunnen vragen om een kopie van het elektronisch schema.

 

Heeft u misschien een contact bij de technische dienst van Medion?

 

Met vriendelijke groeten

 

JDhome

2 ANTWOORDEN 2