annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HP OfficeJet 5742 e-All-in-One

1 ANTWOORD 1
Rob-Hermans
Newcomer
Bericht 1 van 2
2.399 Weergaven
Bericht 1 van 2
2.399 Weergaven

HP OfficeJet 5742 e-All-in-One

Nieuwe printer gekocht via Medion.nl. Tijdens installatie bleek een probleem met de cartridges te zijn. Cartridges opnieuw geinstalleerd en printer opnieuw opgestart maar probleem bleef en de installatie kon niet afrond worden. Contact opgenomen met de HP helpdesk en de kleuren cartridge verwijderd. Probleem bleef.

De kleuren cartridge weer geinstalleerd en de zwarte eruit gehaald. Probleem opgelost en de HP helpdesk stuurt kostenloos een nieuwe cartridge op. Helaas duurt dit meer dan een week en kan ik daar niet op wachten. Dus een nieuwe cartridge (HP 62 XL) gekocht in de winkel en geinstalleerd. Helaas werkte deze ook niet. 

HP adviseerd om te wachten op de cartridge die hun hebben opgestuurd. Mijn mening is dat deze ook niet zal werken en er een probleem met de printer is.

1 ANTWOORD 1
Anu
Scientist
Bericht 2 van 2
2.380 Weergaven
Bericht 2 van 2
2.380 Weergaven

Hoi @Rob-Hermans

 

Zoals ik het begrijp zit er bij HP printers de printkoppen etc. allemaal verwerkt in de cartridges, op zich is het dus niet heel onwaarschijnlijk dat het probleem in de cartridge zit. De nieuwe cartridges die je had gehaald, zijn die van HP zelf, en niet hervuld? HP doet blijkbaar nogal moeilijk over niet-originele cartridges, zie:

https://tweakers.net/nieuws/115793/bepaalde-hp-printers-accepteren-geen-huismerkcartridges-meer-sind...

 

Welke probleem geeft de printer precies aan, krijg je een specifieke foutmelding of zo? 

 

Groetjes, 

Anu

1 ANTWOORD 1