annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar blijft ons TV!!

3 ANTWOORDEN 3
Alsalhawi
New Voice
Bericht 1 van 4
1.593 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.593 Weergaven

Waar blijft ons TV!!

@Hallo

Klantnummer:0140296589

Vorige week ons kapotte tv snel omgeruild, het verhaal tot hier heel netjes!

Woensdag heeft Medion een nieuwe TV bij ons ingeleverd en de oude meegenomen, het verassing was toen we de tv doos open deed, het beeldscherm helemaal gebarsten en het is een oudere model met energie label F terwijl ons tv A+was, ik heb gelijk Medion klanten service gebeld, het probleem doorgegeven foto's gestuurd maar tot nu toe geen reacties! E-mails gestuurd meerdere keren gebeld de klanten service vraagt ons geduld want de reparatie afdeling geeft geen antwoord.

Ik zit nu zonder tv maar wel met een grote doos van de kapotte tv!!

 

Medion klanten service hebben mijn 06 nr. Geblokkeerd, wanneer ik vanuit mijn nr bel word ik doorverbonden aan voicemail toen ging ik via mijn man nr bellen weer ik doorverbonden met de klantenservice.

Vanochtend weer via mijn man nr gebeld ook meet voicemail doorverbonden!!!!! Anoniem gebeld krijg ik klantenservice wel aan de lijn. Maar helaas niet geholpen!

 

Ik word gek van!

 

3 ANTWOORDEN 3
Outy
Moderator
Bericht 2 van 4
1.589 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.589 Weergaven

Hey @Alsalhawi,

 

Tijdens je laatste gesprek hebben ze je wel informatie kunnen geven over wat er gaande is of wat er gaat gebeuren met je TV?

En het klopt dat tijdens drukte het kan zijn dat je de voicemail krijgt, deze kun je gewoon inspreken en dan bellen ze je terug.

 

Groetjes,

Outy

Alsalhawi
New Voice
Bericht 3 van 4
1.578 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.578 Weergaven

https://nl.trustpilot.com/submitted/review?correlationid=8e5c0955-56b9-4ee5-939a-865ea96d48d9

 

Hier heb ik ook mijn ervaring gedeelte hopelijk hiermee andere mensen kan helpen 

Outy
Moderator
Bericht 4 van 4
1.553 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.553 Weergaven

Hey @Alsalhawi,

 

Is het probleem al opgepakt?

Ik begrijp dat een kapote TV terug ontvangen niet fijn is, echter kan dit tijdens het transport gebeurt zijn en dan zijn ze er niet van op de hoogte tot het gemeld word.

 

Groetjes,

Outy

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3