annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Retour sturen

2 ANTWOORDEN 2
msmits99
New Voice
Bericht 1 van 3
937 Weergaven
Bericht 1 van 3
937 Weergaven

Retour sturen

Ik probeer al 3 weken een retourvoucher te krijgen voor een dubbel ontvangen bestelling.

Telefonisch krijg ik niemand te spreken en bericht inspreken met telefoonnummer om terug te bellen werkt ook niet.
Zelfs het sturen van het herroepingsformulier wordt genegeerd.

Dus dan maar retour sturen zonder retourvoucher, maar waar naar toe??

2 ANTWOORDEN 2
Raichu
Moderator
Bericht 2 van 3
916 Weergaven
Bericht 2 van 3
916 Weergaven

Hoi msmits99,

 

Helaas heeft de helpdesk het op dit moment erg druk. Via de community kan ik helaas geen retourdocument voor je aanmaken. Wel kan ik je melden dat de oorspronkelijke meldingsdatum (bijvoorbeeld de ingestuurd mail) als meldingsdatum gaat gelden voor het retour te zenden product. Je zult dus altijd een retourformulier ontvangen, ook al zou de retourtermijn verstreken zijn. Ik raad het niet aan om de bestelling zonder formulier retour te sturen, het zou dan fout kunnen gaan met de afhandeling waardoor het (nog) langer zou kunnen gaan duren. Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar ik ga er van uit dat je mailtje snel in behandeling wordt genomen.

 

Groetjes Raichu

msmits99
New Voice
Bericht 3 van 3
897 Weergaven
Bericht 3 van 3
897 Weergaven

Sorry hoor, maar ben al vanaf eind mei bezig.
Als de helpdesk meer dan een maand achterstand heeft dan is er toch iets niet goed bij Medion.
Mijn aankoop bij Medion is in ieder geval eenmalig, ga de volgende keer wel naar een andere winkel/webshop.

2 ANTWOORDEN 2