annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

md 98550 toetsenbord en touchpad werkt niet meer na update naar win 7 en 10

OPGELOST
6 ANTWOORDEN 6
rudyw
New Voice
Bericht 1 van 7
5.860 Weergaven
Bericht 1 van 7
5.860 Weergaven

md 98550 toetsenbord en touchpad werkt niet meer na update naar win 7 en 10

Na de installatie van windows 10 is mijn toetsenbord van slag. De FN toets werkt niet meer, touchpad idem. Zijn er updates voor deze. Op de medionsite alleen oude updates te vinden die niet werken. Iemand een oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
rudyw
New Voice
Bericht 6 van 7
4.058 Weergaven
Bericht 6 van 7
4.058 Weergaven

Dank je Samuel2.

Het probleem is inmiddels opgelost, na updates van W10 functioneerde de touchpad weer. Wifi kan ik nog niet in/uitschakelen met de Fn toets, maar wel via het configscherm..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Kim2206
Contributor
Bericht 2 van 7
5.724 Weergaven
Bericht 2 van 7
5.724 Weergaven

Hallo Rudyw,

 

Wat vervelend! Het zou kunnen komen doordat Windows 10 nog wat moet updaten. Dit doe je door naar Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows update te gaan. Laat Windows alle updates scannen en installeren.

 

Groetjes,

Kim2206

rudyw
New Voice
Bericht 3 van 7
5.720 Weergaven
Bericht 3 van 7
5.720 Weergaven

Hallo @Kim2206

Helaas. Alle updates zijn geïnstalleerd. Daar zit het probleem dus niet.

Kim2206
Contributor
Bericht 4 van 7
5.717 Weergaven
Bericht 4 van 7
5.717 Weergaven

Hallo Rudyw,

 

Misschien ligt het aan de instellingen. Ga via de startknop  naar > Configuratiescherm > Hardware & geluiden > Muis. 
Dan kom je daar bij de eigenschappen van de muis terecht waar je de vergrendeling in en uit kan schakelen.

 

Groetjes,

Kim2206

Samuel2
Newcomer
Bericht 5 van 7
4.063 Weergaven
Bericht 5 van 7
4.063 Weergaven

Hallo Rudyw,

Misschien is je probleem reeds opgelost... indien niet, ik had hetzelfde probleem toen ik een upgrade had gedaan van W7 naar W10.

Na veel gezoek vond ik de oplossing via https://techadviseur.nl/muis-touchpad-problemen/

Voor mij was het simpel een functietoets speciaal voor het touchpad dat moest worden ingedrukt (functietoets F6 zet het touchpad aan of uit)

Hopelijk is dit voor anderen ook de oplossing!

Groetjes.

Tags (1)
rudyw
New Voice
Bericht 6 van 7
4.059 Weergaven
Bericht 6 van 7
4.059 Weergaven

Dank je Samuel2.

Het probleem is inmiddels opgelost, na updates van W10 functioneerde de touchpad weer. Wifi kan ik nog niet in/uitschakelen met de Fn toets, maar wel via het configscherm..

Randy
Beginner
Bericht 7 van 7
2.578 Weergaven
Bericht 7 van 7
2.578 Weergaven

oplossing gevonden:  via Google en Solvusoft! DriverDoc downloaden en enkel stuurprogramma van toetsenbord opnieuw installeren!

stuurprogramma toetsenbord laptop.JPGstuurprogramma toetsenbord laptop2.JPG

6 ANTWOORDEN 6