annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laptop start niet van usb

3 ANTWOORDEN 3
thago
New Voice
Bericht 1 van 4
1.461 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.461 Weergaven

laptop start niet van usb

Hallo,

Mijn laptop S15450 MSN 30030384 bios 209 werkt correct niet windows 21h1

Helaas lukt het niet om mijn acronis stick voor het maken van images etc. op te starten.

Heb de raad van velen op deze community gevolgd : secure boot uit (custom) hybernate of legacy niet aanwezig.

Gaarne advies voor deze 2 dagen oude laptop Al verschillende sticks gebruikt, is zichtbaar in uefi bios

T.G

3 ANTWOORDEN 3
Outy
Moderator
Bericht 2 van 4
1.453 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.453 Weergaven

Hey,

 

Wat gebeurt er als een een andere bootable usb stick maakt?

Bijvoorbeeld de media creation tool van Windows zelf.

linkje: Download Windows 10 (microsoft.com)

Als het wel lukt om die te booten zou het mogelijk aan Acronis liggen.

 

Groetjes

thago
New Voice
Bericht 3 van 4
1.443 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.443 Weergaven

Hartelijk dank voor je antwoord. Dacht eerst dat het een “rtfm” fout was😂. Maar in de bescheiden handleiding zowel Duits als nl komt F10 of bootmenu niet voor. Kwam er achter via collega daddle  die erover sprak.

Na deze ontdekking werkte acronis natuurlijk wel maar wegens de brakke bios werkt ook hier het toetsenbord niet .Waarover al eerder door velen geklaagd werd.

Mijn vraag is of er nog een werkende bios komt of dat ik de laptop terug stuur. Veel sticks werken met een zelfstartende Linux versie . Heb 7 jaar een kleine Akoya gehad voor presenties Probleemloos

Is er een plek waar je een nieuwere bios in de toekomst zou kunnen downloaden?

Nogmaals dank voor het snelle antwoord.

Outy
Moderator
Bericht 4 van 4
1.440 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.440 Weergaven

Hey,

 

Helaas heb ik geen link om een bios update te downloaden, mischien dat deze in de toekomst op de Service site van Medion komt te staan: MEDION Service

Daar staat wel de handleiding.

 

Voor het toetsenbord probleem zou ik wel willen weten of je het hebt geprobeerd met een extern toetsenbord?

Mogelijk werkt deze wel?

 

Groetjes!

3 ANTWOORDEN 3