annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klavier van Medion laptop P15647 (MD61660) werkt niet meer

3 ANTWOORDEN 3
luc_jacques
Beginner
Bericht 1 van 4
1.054 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.054 Weergaven

klavier van Medion laptop P15647 (MD61660) werkt niet meer

Beste, mijn laptop is ongeveer 2 jaar oud en mijn klavier is defect.Ik heb een extern klavier aangesloten en alles werkt nu prima. Weet iemand hoe ik aan een nieuw klavier kan komen, ik vind online geen info hierover. Op de site van Medion vind ik geen klavier alhoewel hij maar 2 jaar oud is, met dank.  Luc Debeuf

3 ANTWOORDEN 3
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 4
1.051 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.051 Weergaven

Hallo @luc_jacques

 

U zou het toetsenbord hier kunnen bestellen, maar het is momenteel niet in voorraad en moet worden aangevraagd:

 

MEDIONserviceshop


Groeten,
East Clintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
luc_jacques
Beginner
Bericht 3 van 4
1.042 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.042 Weergaven

Bedankt voor de snelle respons, heeft u enig idee hoelang dat kan duren.

groetjes,

Luc Debeuf

EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 4
1.039 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.039 Weergaven

Als u het betreffende artikel in de servicewinkel aanvraagt, krijgt u binnen een week te horen wat de verwachte levertijd van uw artikel is.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3