annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD 61778 genereert zelf hele serie s'en.

OPGELOST
7 ANTWOORDEN 7
Steve1949
Trainee
Bericht 1 van 8
2.025 Weergaven
Bericht 1 van 8
2.025 Weergaven

MD 61778 genereert zelf hele serie s'en.

Help. Ben nieuw hier. Mijn MD 61778 typt uit zichzelf overal hele rijen s'en. Kan verder weinig met het apparaat beginnen. Kan ook geen virusprogramma installeren oid. Nog geen 2 jaar oud. Van de ene op de andere dag.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Steve1949
Trainee
Bericht 7 van 8
1.979 Weergaven
Bericht 7 van 8
1.979 Weergaven

Hallo EastClintwood

 

Scan gedaan met Bitdefender. Geen virussen aanwezig. Probleem nog steeds aanwezig. Laptop teruggezet na fabrieksinstellingen. Nog steeds sssssssssssss'en. MAAR....wat schertst mijn verbazing? Na opnieuw opgestart te hebben en windows geupdated (wat eerst ook niet wilde ) draait de laptop weer als normaal. U moet me niet vragen wat er nu precies gebeurt is dat het weer werkt want ik heb geen flauw idee. Ik hoop dat hij het goed blijft doen en anders meld ik mij wel weer 🤔. Ik wil U van harte bedanken voor de geboden hulp.

 

Groeten Steef

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 8
2.016 Weergaven
Bericht 2 van 8
2.016 Weergaven

Hallo und willkommen in der Community.

 

Überprüfen Sie, ob die Taste klemmt oder verschmutzt ist, und reinigen Sie ggf. die Tastatur.


Falls verfügbar, schließen Sie eine andere Tastatur an und prüfen Sie, ob das Problem auch dort auftritt.

Das Treiberpaket finden Sie hier:

 

MEDION Service

 

Grüße,EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Steve1949
Trainee
Bericht 3 van 8
2.010 Weergaven
Bericht 3 van 8
2.010 Weergaven

Hallo en bedankt voor uw antwoord.

 

De toets klemt niet en ik heb een ander toetsenbord er aan gehangen. Die doet hetzelfde. Dus dat is het niet. Ik heb het apparaat terug gezet naar fabrieksinstelling. Ook dat lost het probleem niet op. Nog eventjes gedacht of er geen virus in zat maar dat is ook niet het geval. Even vraagje nog: als je de laptop terug naar fabrieksinstellingen zet, installeert het dan ook opnieuw Windows?

 

Groetjes Steef

EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 8
2.001 Weergaven
Bericht 4 van 8
2.001 Weergaven

Hallo @Steve1949,

 

Bedankt voor uw antwoord.
Windows wordt niet opnieuw geïnstalleerd bij het resetten naar de fabrieksinstellingen.

 

Waarom kan er geen anti-virus programma geïnstalleerd worden?

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Steve1949
Trainee
Bericht 5 van 8
1.997 Weergaven
Bericht 5 van 8
1.997 Weergaven

Hallo EastClintwood

 

Inmiddels is het me wel gelukt om een betaalde versie van Bitdefender te installeren. Ga straks even het programma draaien. Als er geen virus in de laptop zit is mijn laatste gedachte dat het software matig zou kunnen zijn (bv na een update). Vraagje: hoe zet ik er dan windows opnieuw op?

 

Met vr. gr. Steef

EastClintwood
Moderator
Bericht 6 van 8
1.992 Weergaven
Bericht 6 van 8
1.992 Weergaven

Hallo @Steve1949,

 

Informeer ons na een virusscan of na herinstallatie van Windows.

 

Hier is de bijbehorende link:

Installatiemedia voor Windows maken - Microsoft Ondersteuning

 

Wij helpen u ook graag met andere problemen.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Steve1949
Trainee
Bericht 7 van 8
1.980 Weergaven
Bericht 7 van 8
1.980 Weergaven

Hallo EastClintwood

 

Scan gedaan met Bitdefender. Geen virussen aanwezig. Probleem nog steeds aanwezig. Laptop teruggezet na fabrieksinstellingen. Nog steeds sssssssssssss'en. MAAR....wat schertst mijn verbazing? Na opnieuw opgestart te hebben en windows geupdated (wat eerst ook niet wilde ) draait de laptop weer als normaal. U moet me niet vragen wat er nu precies gebeurt is dat het weer werkt want ik heb geen flauw idee. Ik hoop dat hij het goed blijft doen en anders meld ik mij wel weer 🤔. Ik wil U van harte bedanken voor de geboden hulp.

 

Groeten Steef

EastClintwood
Moderator
Bericht 8 van 8
1.975 Weergaven
Bericht 8 van 8
1.975 Weergaven

Hallo @Steve1949 ,


Hartelijk dank voor uw feedback.

 

Ik wens je veel plezier met je laptop.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
7 ANTWOORDEN 7