annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

garantie

5 ANTWOORDEN 5
noel1964
Trainee
Bericht 1 van 6
3.643 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.643 Weergaven

garantie

heb ook een notebook gekocht in aldi dilsen . op 29/3/2017 op 30/4/2017 notobook valt uit. accu was niet leeg bij uit valt acculader erop en doet nog niets . startknop doet niets geen lampjes .volledig dood . aldi terug gegaan .dacht heb een maand aldi garantie .1 dag te laat .die garantie was vervallen 1 dag .medion garantie zeide ze . dan begint het . bellen medion . erg .had beter met een computer gepraat . even veel ergernis . niets menselijk is door medion geprogrammeerd die man . notebook opsturen zou een maand duren . jaar 2017 notebook van een maand oud . zeker maand weg. vroeg of ik die niet kon binnen brengen in pannigen.dat ging dan nog langer duren zei die ? gingen mij een label door sturen op mail . heb geen notebook .  is na een maand kapot dus kan geen mail ontvangen en al zeker niet afdrukken. gingen op sturen dan. week verder en nog geen label .medion steek uw garantie waar het licht niet schijnt. ben maar naar pc winkel gegaan accu eruit zit met schroeven vast. die duwde de startknop 30 sec in zonder accu en toen ging die met oplader .met accu niet . is mijn 2de notebook 1ste van medion was goed. 2de schande . garantie denk dat veel mensen na telefoon gesprek al denken laat maar zijn  .

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
3.597 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.597 Weergaven

Hoi @noel1964

 

Vervelend dat je notebook het niet meer doet, maar ik ben bang dat we hier weinig voor je kunnen betekenen als het toestel ter reparatie opgestuurd moet worden. 

Om hier nu meteen schande van te spreken vind ik ook een beetje ver gaan, de keren dat ik van mijn garantie gebruik heb moeten maken is het altijd netjes opgelost. Ja, er gaat wat tijd overheen, maar als je dat niet wilt, moet je je spullen kopen bij een zaak waar ze garanderen dat je toestel binnen een week of zo hersteld is, en daar betaal je dan ook voor...

 

Groetjes, 

Anu

noel1964
Trainee
Bericht 3 van 6
3.588 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.588 Weergaven

beste anu .ga er van uit dat ge van medion zelf zijt . en zo niet. vindt toch gek.
in uw antwoord staat dat ge al meerdere keren van uw garantie hebt gebruik moeten maken .
goede produkten dan ? mijn notebook was een maand (jong)niet oud he . en als dan aan telefoon te horen krijg dat 3 weken duurt reparatie
.al een week gewacht om label van medion in de bus te krijgen om die op te sturen. en dan eens eens terug sturen .
zijn we andere halve maand verder . we leven in 2017 waar niemand zonder pc kan alles gaat via pc bankbetalingen enzo dan is 1 1/2 maand lang
en zoals ge kom lezen .had ik voor gesteld dat ik hem in panningen zelf zou binnen brengen .adres op garantie. ging nog lange duren .
en vind medion is zo groot bedrijf. maar garantie is een flop kom sneller .ben ermee pc winkel gegaan en gaat nu.
alleen niet met accu die gaaf sluiting accu kapot .dus was ik mij notebook zo lang ervoor kwijt.
en als goed begrijp als in aldi notebook koopt .moet ik niet de op zelfde service rekenen als andere winkel
599 euro voor notebook is toch ook niet zo goedkoop. had ik in pc winkel ook een andere voor met snelle service

Anu
Scientist
Bericht 4 van 6
3.565 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.565 Weergaven

Hoi @noel1964

 

Nee ik ben niet van Medion, ik post hier regelmatig omdat ik het leuk vind om andere te helpen en daar zelf ook weer wat van te leren. Ik heb wel veel Medion producten door de jaren heen gehad, en dan vind ik de 3 keer dat er eens iets hersteld moest worden geen probleem.

Maar goed, dit is mijn mening, jij hebt jou mening, klaar. Ik heb geen zin om daar verder over te discussieren, heb wel betere dingen te doen :).

 

Groetjes, 

Anu

 

noel1964
Trainee
Bericht 5 van 6
3.544 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.544 Weergaven

als ge niet van medion zijt .dan krijg ge hier raad van MEDION Service door een fan van medion .Mentor. en niet van iemand van medion zelf blijkbaar.

Anu
Scientist
Bericht 6 van 6
3.517 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.517 Weergaven

Hoi @noel1964

 

Dit is niet een servicepunt van Medion, maar een community waar gebruikers elkaar proberen te helpen. Er zijn wel Medion medewerkers (te herkennen aan het Medion logo bij hun naam) die hier meelezen maar dat is meer om te zorgen dat het hier allemaal netjes blijft. Als je contact wilt met Medion kun je dat het beste doen via 1 van deze kanalen.

 

Groetjes, 

Anu

5 ANTWOORDEN 5