abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

blauw scherm na opstarten

GELÖST
21 ANTWORTEN 21
tonnie66
Apprentice
Nachricht 1 von 22
11.503 Aufrufe
Nachricht 1 von 22
11.503 Aufrufe

blauw scherm na opstarten

hallo allemaal, ik heb 5 januari een medion akoya p17605 notebook gekocht en die is een paar dagen later geleverd!

na de eerste keer opstarten heb ik gelijk alle updates gedownload en is er de laatste nieuwe versie van windows 10 geinstaleerd.

ik weet niet hoe de laptop werkte met de versie die er opstond! na dit alles heb ik er een paar programmas opgezet en toen begonnen de problemen!

de programmas die ik geinstaleerd heb zijn allemaal 2021 versies dus de laatste nieuwe. mijn probleem is ik krijg bij het opstarten soms een bleu screen foutmelding!

soms blijft het een paar dagen weg en in het begin had ik nog een crash rapport met een speciaal programma om crashes op te sporen!

maar nu heb ik geen raporten meer maar wel regelmatig een bleuscreen! ik ben zeer ervaren met computers dus weet waarnaar ik moet zoeken ik heb heel internet afgezocht maar kan niet echt het zelfde probleem wat ik heb vinden! het zou de windows update kunnen zijn???? maar ik kan niet meer terug naar de vorige versie omdat ik al een fabrieks reset heb gedaan. al mijn drivers zijn up to date voor 100% ik weet niet hoe ik dit probleem moet verhelpen en of ik contact op moet nemen met medion service want ik ben geneigd om nu het nog kan de laptop terug te sturen, ik heb namelijk nog recht op terug sturen na 30 dagen proberen! het probleem is ook dat er nu al problemen zijn en dat belooft niet veel goeds voor de toekomst! ik vind zelf een nieuw product moet gewoon goed functioneren want zo'n blauw scherm elke keer is voor de gezondheid van deze notebook ook niet echt goed of iemand moet een oplossing weten zodat ik geen error meer krijg! ik vind dit een hele nare situatie omdat ik mezelf echt verheugd heb op deze notebook. ik heb echt alles afgezocht voor een oplossing, heb diverse dingen of instellingen geprobeerd en heb echt wel de nodige ervaring om problemen als dit op te lossen alleen na lang proberen geef ik het op! ik kan wel weer de fabrieks instellingen doen of een totale schone instalatie maar hoe het nu is heb ik eigenlijk weinig plezier van deze notebook gehad! ik hoop dat er iemand is die mee kan denken en dat ik tot een oplossing kan komen voordat mijn 30 dagen om zijn, ik zal morgen ook even contact opnemen met medion service!

ik hoor het nog wel als er iemand is die iets weet!

Tags (1)
21 ANTWORTEN 21
REV
Moderator Moderator
Moderator
Nachricht 21 von 22
1.243 Aufrufe
Nachricht 21 von 22
1.243 Aufrufe

@ludwig1970 

 

Dank je wel nog voor je terugkoppeling.

Laten we er inderdaad van uitgaan dat het andere toestel geen problemen gaat geven.

 

Fijne dag nog,

REV

verhoef31
New Voice
Nachricht 22 von 22
944 Aufrufe
Nachricht 22 von 22
944 Aufrufe

je kan even op mijn website kijken : www.j-verhoef.nl onder het kopje https://www.j-verhoef.nl/windows-10-trucs/

en scroll daar naar het kopje
SYSTEEMBESTANDSCONTROLE IS EEN HULPPROGRAMMA IN WINDOWS 10 WAARMEE WORDT GECONTROLEERD OP PROBLEMEN MET BESTANDEN OP UW COMPUTER. U KUNT HET VOLGT UITVOEREN: en die commandos in het dos venster met aministrator rechten uitvoeren dan moet het systeem weer goed werken

groeten JV

21 ANTWORTEN 21