annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bios update verhit laptop

2 ANTWOORDEN 2
helpmehpls
New Voice
Bericht 1 van 3
1.662 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.662 Weergaven

bios update verhit laptop

ik heb en erazer p6689 ben ge update naar 212 bios en nu is mijn ventilator vertaagt en nu over hit het meer dan al ervoor mijn clock is van 1600 naar 400 tot 1000 en maakt het super langzam ik probberde mijn bios trug naar 211 te zetten door de file te extracten en de platform file te editen en bioscheckversion uit te doen maar het  zegt invalid firmware image ik prooberde het zelfde zonder het te extracten en zij unsopported methode en het kan niet overhit zijn door stof want ik heb het al gekuisd weet iemand hoe ik truug naar oude bios ga of mijn fan speed can behersen?

Tags (1)
2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
1.649 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.649 Weergaven

Hoi @helpmehpls

 

Volgens mij is het niet zomaar mogelijk om terug te gaan naar een vorige versie. Lijkt me ook niet direct dat dit puur door een BiOS update veroorzaakt kan worden? Heb je na de update de BIOS wel een keer opnieuw op standaard waarden gezet (load optimized defaults of iets in die richting, staat meestal bij Save&Exit)?

Had je al software geinstalleerd die je fanspeed kunnen aanpassen of je systeem overklokken of zo, misschien dat die niet compatible zijn met de nieuwe biosversie?

 

Groetjes, 

Anu

helpmehpls
New Voice
Bericht 3 van 3
1.625 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.625 Weergaven

ik ben vrij zeker dat dit door en bios komt want op de website van de bios zegt het dat   dit de fan profile veranderd ik heb het geprobbert met standard warden en heb en fan utility geproberd en werkt niet ik kan allen maar mijn gpu overclocken en mijn cpu en gpu  zijn aan het  thermal throttelen  wat ik ook maar doe

2 ANTWOORDEN 2