annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tablet E1051x

3 ANTWOORDEN 3
Bitzkommer
Beginner
Bericht 1 van 4
1.888 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.888 Weergaven

Tablet E1051x

Ik heb deze tablet, het probleem is dat die maar een uurtje of 2 kan gebruiken, dan is de batterij leeg.

Heeft iemand anders dat probleem ook?

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
Anu
Scientist
Bericht 2 van 4
1.878 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.878 Weergaven

Hoi @Bitzkommer

 

E1051x is een modelserie, niet een specifiek model van een tablet. Welke uitvoering heb je precies? Wat is het MD of MSN nummer? 

Daarnaast ligt het er ook heel erg aan hoe je je tablet gebruikt hoelang een accu meegaat, als je bijvoorbeeld een spel speelt dat je cpu zwaar belast, met wifi ingeschakeld en de maximale schermhelderheid, kan ik me voorstellen dat een accu inderdaad makkelijk binnen 2 uur leeg is?

 

Groetjes, 

Anu

Bitzkommer
Beginner
Bericht 3 van 4
1.872 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.872 Weergaven

MD 60660 en MSN 30023040 ZElfs als ik hem volledig oplaad en een dag laat liggen zonder gebruik is de batterij plat

Ik speel geen spelletjes, eigenlijk gewoon gebruik

Anu
Scientist
Bericht 4 van 4
1.867 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.867 Weergaven

Hoi @Bitzkommer

 

Je zou eens kunnen kijken onder instelingen > accu om te zien wat je accu het meest belast, wellicht dat er apps op de achtergrond draaien waar je geen weet van hebt die de accu leegtrekken?

Anders zou ik eens een factory reset doen en het tablet eens testen zonder verder iets te installeren, ook zonder je weer aan te melden op Wifi of je google account, dan weet je in iedergeval dat er verder niets raars op de achtergrond draait. Als hij dan ook snel leeg is denk ik dat je accu misschien een probleem heeft. 

 

Groetjes, 

Anu

3 ANTWOORDEN 3