annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reparatie in garantie onbetaald

5 ANTWOORDEN 5
jesse
Beginner
Bericht 1 van 6
3.919 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.919 Weergaven

Reparatie in garantie onbetaald

Hallo,

2 weken geleden heb ik mijn medion laptop ter reparatie opgestuurd. (Medion laptop is gekocht in Aug.2016, ik zit dus nog in de garantie). Helaas kreeg ik vandaag het bericht dat ik mijn reparatie volledig moet betalen. Graag zou ik wat extra informatie willen krijgen over het volgende in mijn offerte:

110 88101000 MD NB Labor incl. Logistic 1 ST 40,06 €40,06
120 88101090 MD NB Mainboard 1 ST 116,50 €116,50

 

Wat houdt dit in?

Waarom moet ik mijn reparatie zelf betalen terwijl ik nog in de garantie zit?

 

Alvast bedankt voor de reactie

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
3.911 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.911 Weergaven

Hoi @jesse

 

Ik denk dat je daarvoor toch echt bij Medion zelf moet zijn, dit is een forum waar gebruikers onderling elkaar proberen te helpen, geen service contactpunt.

Als ik de melding zo lees gaat het om het vervangen van het moederbord + het uurloon daarvoor. 

Waarom je de rekening krijgt kan ik je zo niet zeggen, maar ik ga er eigelijk wel van uit dat dat ook op de rekening zal staan? 

Groetjes, 

Anu

noel1964
Trainee
Bericht 3 van 6
3.883 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.883 Weergaven

als die van medion dan toch mee lezen . waarom antwoordt er dan niemand van. denk dat veel mensen hier het antwoordt toch wel willen weten .moederbord van nog geen jaar stuk dus in volle garantie .en werk en moederbord zelf betalen binnen het jaar . denk dat jesse dat ook wel wil weten . daarom haar post hier .en dan is gemakkelijk te zeggen medion zelf vragen  die hebben het antwoordt al klaar liggen in hun boekje .medion is koning niet de klant. jesse het vervolg graag

jesse
Beginner
Bericht 4 van 6
3.876 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.876 Weergaven

Zojuist contact gehad. Helaas bleek mijn laptop volgen medion met een code beveiligt te zijn. (niet door mij gedaan). Daardoor moet ik verplicht dit bedrag betalen. Kom er niet omheen.
noel1964
Trainee
Bericht 5 van 6
3.822 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.822 Weergaven

ja jesse . zo merkt ge dat garantie van medion een lachertje is . zo kunnen ze er altijd onderuit komen. code erin ? een nieuw bord erin zetten . goede reparatie dienst ? of goede uitleg. zou mijn schamen medion of reparatie dienst voor een code .het bord vervangen. volgende keer jesse.in hobby club binnen brengen die halen die code er dan wel uitSmiley Erg vrolijk

Anu
Scientist
Bericht 6 van 6
3.799 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.799 Weergaven

Aangezien het moederbord vervangen moet worden zal het hier gaan om een BIOS wachtwoord. Vroeger kon je op een PC nog wel eens de BIOS batterij verwijderen om dit te verwijderen maar dat werkt tegenwoordig allemaal niet meer, zeker niet op een notebook. Er zullen vast wel tooltjes op internet te vinden zijn waar je het wachtwoord mee kunt hacken, maar dat zal niet iets zijn wat een reputabele reparatiedienst gaat gebruiken. 

Dat zou wat zijn, dat iemand die een laptop steelt hem alleen maar een reparatiebedrijf hoeft te brengen om alle beveiliging eraf te halen...

 

Groetjes, 

Anu

5 ANTWOORDEN 5