annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen Problemen.

5 ANTWOORDEN 5
Mixedguy
New Voice
Bericht 1 van 6
2.333 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.333 Weergaven

Problemen Problemen.

Goeiedag allemaal,

Ik heb hetvolgende aan de hand heb een AKOY E7222. Mijn laptop start niet meer op. Ik krijg een zwart beeld maar de lampjes branden. En ik hoor hem ook langzaam werken verder niets. Ik zit best ermee in had net dat abonnement afgesloten voor Windows Office en nog een service maar goed dat even nevenstaande. Weten jullie wat ik nog kan proberen? U zou ne een groot plezier ermee doen 

5 ANTWOORDEN 5
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 6
2.321 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.321 Weergaven

Hallo @Mixedguy 

 

Je zou een kunnen testen of het toestel last heeft van restspanning.

Als de mogelijkheid er is, moet het toestel eens van het stroom afhalen en vervolgens de accu eruit halen. Druk vervolgens 10x op de powerknop en sluit daarna de accu weer aan.

Zet er weer stroom op en test of deze het weer doet.

 

Succes,

REV.

WZwijger
Tutor
Bericht 3 van 6
2.298 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.298 Weergaven

@Mixedguy Even ter geruststelling, wanneer u een abonnement heeft afgesloten bij Microsoft Office, kunt u in uw account, mocht u de laptop niet meer aan de gang krijgen, de licentie voor die laptop weghalen en deze licentie opnieuw gebruiken voor een andere computer.

 

Voor uw andere software, de meeste software is tegenwoordig zo slim om bij te houden hoeveel licenties gebruikt zijn en op welke computer, tenminste, als deze licenties worden gekoppeld aan een account. U kunt dan daarna aangeven welke computer gedeactiveerd moet worden, zodat u de licentie op een andere computer kunt gebruiken.

 

Het advies wat u is gegeven, het verwijderen van de batterij, enz... zou ik beslist uitvoeren. Hierdoor zijn al veel problemen opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

WZwijger.

Mixedguy
New Voice
Bericht 4 van 6
2.289 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.289 Weergaven

Ik zal het uitproberen alvast vriendelijk bedankt 

Mixedguy
New Voice
Bericht 5 van 6
2.288 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.288 Weergaven

Dank je dat heb ik al gefixt enkel zonde voor de laptop

Groetjes 

WZwijger
Tutor
Bericht 6 van 6
2.280 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.280 Weergaven

Heeft u de tip al geprobeerd van het verwijderen van de accu en de laptop een aantal keer aan en uit zetten via de schakelaar, zodat alle restspanning verdwenen is?

Wanneer dit niet helpt en ik begrijp dat u nog wel lampjes ziet branden, dan wordt het "uitsluiten".

 

Heeft u de mogelijkheid de laptop aan te sluiten om een extern scherm, daarmee kunnen we namelijk uitsluiten of het scherm stuk is of dat er iets anders aan de hand is.

Het externe scherm kunt u verbinden door middel van een HDMI kabel, dit kan zelfs even op de tv, al is het maar om te zien of u beeld krijgt.

 

Zo ja =>

kans dat de aansluiting naar uw beeldscherm van de laptop kapot is of is losgeschoten => reparatie of als u zelf handig bent de laptop openen en de stekker opnieuw bevestigen. Hiervoor moet u de hele laptop open maken.

 

Zo nee => dan is er kans op een andere storing. Maar daar gaan we dan verder naar kijken, nadat u de laptop heeft aangesloten op de tv of monitor om te kijken of er daarop beeld zichtbaar wordt.

 

Met vriendelijke groet,

WZwiijger.

 

5 ANTWOORDEN 5