annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet herstelde herstelling

20 ANTWOORDEN 20
vtx
Apprentice
Bericht 1 van 21
7.173 Weergaven
Bericht 1 van 21
7.173 Weergaven

Niet herstelde herstelling

Hoi,

 

Mijn 6 maanden oude Akoya portable had twee hardwareproblemen gekregen de voorbije maanden. Eentje dat vervelend was (de luidsprekers), en eentje dat de portable volkomen onbruikbaar maakte (toetsenbord). Probleem gemeld via de klantendienst, en portable mocht teruggestuurd worden. Op 14 januari teruggestuurd, en vandaag 25/11 blij toen ik de portable reeds hersteld terugkreeg.

 

Maar... hoewel het probleem met de luidsprekers opgelost is (zijn vervangen volgens de werkbon), is dat probleem met het toetsenbord niet, waardoor ik vrijwel niets kan aanvangen met die portable want ik kan zelfs mijn draadloos netwerk niet op, omdat als ik het juiste wachtwoord invul, dit anders wordt ingevoerd dan zoals ik het invoer. Laat staan dat het mogelijk zou zijn een e-mail of brief te schrijven.

 

Hoe los je zo iets op? Opnieuw de Medion hotline vragen opnieuw een RMA toe te kennen. Het is maar dat we zo even bezig kunnen blijven. Had nochtans een zéér gedetailleerde brief toegevoegd bij die portable waarin het probleem uitgelegd stond.

 

20 ANTWOORDEN 20
vtx
Apprentice
Bericht 21 van 21
994 Weergaven
Bericht 21 van 21
994 Weergaven

Oh. Toch wel. Ik heb nu nog een MD99970 waar tot dusver echt niets aan mankeert. Tot dusver Smiley Tong .

 

En de MD60200 / E2218T heb ik netjes afgegeven in de Aldi-winkel waar ik hem daar twee dagen eerder gekocht hebt met de opmerking "écran défectueux. 64 pixels morts en ligne" - was in het Franstalige gedeelte van België. Nu hoop ik alleen dat ze dat niet begrijpen als online dead pixels, en hoop ik echt ten zeerste dat die notebook niet meer aangeboden worden voor verkoop maar teruggaat.

Aldi heeft me netjes het aankoopbedrag terugbetaald zoals ze ook beloven te doen als je het aangekocht goed terugbrengt binnen de eerste maand na aankoop, in België toch, geen idee in Nederland.

 

20 ANTWOORDEN 20