cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Laptop start niet op, direct naar BIOS instellingen (Windows usb/herinstall niet succesvol)

1 REPLY 1
abcde
Newcomer
Message 1 of 2
1,107 Views
Message 1 of 2
1,107 Views

Laptop start niet op, direct naar BIOS instellingen (Windows usb/herinstall niet succesvol)

Hi,

 

Hoop dat iemand hier kan helpen, zal morgen de helpdesk ook gaan benaderen (vandaag 2x gemaild, maar komt niet aan), maar misschien kent iemand hier een oplossing. 

Ik heb een vrij recente (uit 2019) Medio S6445 laptop. Toen ik hem vanochtend openklapte kwam ik direct in de BIOS settings terecht en sindsdien kom ik ook niet verder dan dat. Ik heb een Windows Installer USB aangemaakt en geprobeerd Windows te herstellen danwel te herinstalleren, maar dat lukte niet. Windows zag alleen een partitie van 2MB...

Kreeg alleen foutmeldingen dat het niet kon (geen logdata verder enz.). Daarna heb ik een live USB met Linux getest. Dat werkte, dat wil zeggen, vanaf de USB draait een OS er prima op. 

 

De SSD werd zowel vanuit de BIOS als de live USB herkend. Echter, bij het uitlezen van de disk data met de Linux USB zag ik ook daar dat ik ie de SSD herkende, maar dacht dat ie slechts 2MB was. Kortom, er lijkt iets met de SSD te zijn, maar helemaal stuk is die volgens mij niet. 

 

Heeft iemand suggesties om dit op te lossen?

1 REPLY 1
REV
Moderator Moderator
Moderator
Message 2 of 2
1,096 Views
Message 2 of 2
1,096 Views

Hi @abcde 

 

Wat vervelend dat je problemen hebt met je Laptop. 

Heb je al iemand kunnen bereiken van de Medion Servicedesk? Heb je al meer duidelijkheid kunnen krijgen? 

 

Groeten 

REV

1 REPLY 1