annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keyboard X7851 probleem

5 ANTWOORDEN 5
Jubbie
Newcomer
Bericht 1 van 6
2.734 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.734 Weergaven

Keyboard X7851 probleem

Ik heb Erazer X7851 (MSN 30022758) met Duitstalig toetsenbord.

Via de webshop van Medion heb ik een nieuw toetsenbord gekocht (MSN: 40061374) die geschikt zou zijn met mijn laptop. 

 

Maar, de aansluitingen zien er verschillend uit:

 

  • Huidig: de zwarte kabel splitst in 2 en de gele kabel is breed. 
  • Nieuw: de zwarte kablel is een geheel en de gele kabel is dunner.

 

Vraag: kan ik uberhaupt wel dit nieuwe toetsenbord (MSN: 40061374) aansluiten op mijn Erazer X7851 (MSN 30022758)?

 

Boven is huidig. Onder is nieuwBoven is huidig. Onder is nieuw

 

Alvast bedankt!

 

Groeten,

Jubbie

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
2.719 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.719 Weergaven

Hoi @Jubbie

 

Ik ben bang dat het nieuwe toetsenbord niet geschikt is, het aantal pinnetjes op de gele kabel is ook een stuk minder zo te zien. Weet je zeker dat het toetsenbord dat je besteld hebt wel geschikt is voor jou model notebook?

 

Groetjes,

Anu

Iks-Jott
Superuser
Bericht 3 van 6
2.716 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.716 Weergaven

Hoi @Jubbie en @Anu

 

Volgens de serviceshop hoort bij jouw X7851 een toetsenbord met MSN 40061018.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Anu
Scientist
Bericht 4 van 6
2.691 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.691 Weergaven

Hoi @Iks-Jott@Jubbie

 

Dat is het Duitse toetsenbord inderdaad, maar @Jubbie wil graag een NL toetsenbord, en bij de Nederlandse X7851 kom ik op de serviceshop inderdaad op msn 40061374 uit. 

Het vreemde is dat de Duitse en Nederlandse versie wel allebei hetzelfde moederbord hebben volgens de serviceshop, dus ik zou verwachten dat de toetsenborden uitwisselbaar zouden moeten zijn. 

Staat het MSN nummer ergens op het toetsenbord dat je gekregen hebt? Hebben ze niet perongeluk een verkeerd toetsenbord gestuurd? 

 

Groetjes, 

Anu

Iks-Jott
Superuser
Bericht 5 van 6
2.686 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.686 Weergaven

@Anu

 

Dat snap ik helemaal niet.

Ik had een link naar de Nederlandse serviceshop gezet en ik heb het ook getoetst. Geen idee waarom het nu naar de Duitse leidt.

Maar het msn is inderdaad anders, moet wel.

Dat is zeker een van de geheimpjes van deze community softwareSmiley LOL Misschien is het niet voldoende als je in de shop taal en land veranderd van D naar NL.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Anu
Scientist
Bericht 6 van 6
2.676 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.676 Weergaven

Nee ik bedoelde niet de link naar de shop maar het TB zelf, de laptop is een Duitse uitvoering met QWERTZ toetsenbord (MSN 40061018), en daar moet een QWERTY toetsenbord inkomen, dat zou dus MSN: 40061374 moeten zijn, maar blijkbaar heeft die een andere aansluiting, wat ik vreemd vind omdat het moederbord van de Duitse en de Nederlandse X7851 wel hetzelfde is. 

 

Groetjes, 

Anu 

5 ANTWOORDEN 5