annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Akoya msn 30033784 FN functie problemen

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Discovertimo
Beginner
Bericht 1 van 3
708 Weergaven
Bericht 1 van 3
708 Weergaven

Akoya msn 30033784 FN functie problemen

Goedeavond, 

ik kocht 1 jaar terug deze akoya.

achter 2 maand had ik problemen dat ik de FN functie niet meer kon deactiveren. 

alles opgezocht maar enkel met een volledige herinstalatie kon dit worden opgelost.

 

nu kom ik het jammer genoeg weer tegen… 

uit het niets activeerde de FN functie

Alle blauwe belettering (FN) zijn de enige die werken… 

ik kan deze op geen enkele manier gaan deactiveren… 
 
graag feedback wat ik hier aan kan doen 🤷🏼‍♂️

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
705 Weergaven
Bericht 2 van 3
705 Weergaven

Hallo @Discovertimo en welkom
als je de blauwe cijfers bedoelt, deze Met Fn +F10 schakelt u over naar de numerieke toetsenbordfunctie.

Maar als je bedoelt dat Fn permanent ingeschakeld is, ga dan met F2 naar de bios en controleer of Fn daar is ingeschakeld. zie dit bericht:

https://community.medion.com/t5/Notebook-Netbook/AKOYA-E-3222-FN-Taste-ist-st%C3%A4ndig-aktiv/m-p/10...

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
706 Weergaven
Bericht 2 van 3
706 Weergaven

Hallo @Discovertimo en welkom
als je de blauwe cijfers bedoelt, deze Met Fn +F10 schakelt u over naar de numerieke toetsenbordfunctie.

Maar als je bedoelt dat Fn permanent ingeschakeld is, ga dan met F2 naar de bios en controleer of Fn daar is ingeschakeld. zie dit bericht:

https://community.medion.com/t5/Notebook-Netbook/AKOYA-E-3222-FN-Taste-ist-st%C3%A4ndig-aktiv/m-p/10...

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Discovertimo
Beginner
Bericht 3 van 3
610 Weergaven
Bericht 3 van 3
610 Weergaven

Dank u! 

dit werkte voor mij!

2 ANTWOORDEN 2