annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hipserv

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Joaquin
Apprentice
Bericht 1 van 3
2.998 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.998 Weergaven

hipserv

L.s.

 Ik heb een vraag over Hipserv.

 Onlangs na de laatste windows update, heb ik hipserv opnieuw geinstalleerd en het werk en ik eindleijk blij.

Maar.................. nadat ik Gdata heb geinstalleerd krijg ik fout meldingen dat mijn Hipserv niet toegangkelijk is.

Ik gebruik al jaren Gdata en nu eindleijk ben ik achtergekomen dat dit programma het euvel is die mijn Hipserv niet naar behoren laat werken.

 

weet iemand die misschien Gdata en hipserv gezammelijk gebruik een oplossing?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
3.134 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.134 Weergaven

Hoi @Joaquin

 

Ik heb verder geen ervaring met zowel Gdata als met HipServ, maar ik verwacht dat Gdata de verbinding die het programma nodig heeft blokkeerd, of wellicht dat de firewall een poort sluit die nodig is voor HipServ.

 

Ik zou in dit geval aanraden te kijken of je binnen Gdata op de een of andere manier uitzonderingen kunt toevoegen zodat HipServ alsnog de toegang krijgt die het nodig heeft, maar of en hoe dat precies werkt binnen GData durf ik je niet te zeggen. 

 

Groetjes, 

Anu

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
3.135 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.135 Weergaven

Hoi @Joaquin

 

Ik heb verder geen ervaring met zowel Gdata als met HipServ, maar ik verwacht dat Gdata de verbinding die het programma nodig heeft blokkeerd, of wellicht dat de firewall een poort sluit die nodig is voor HipServ.

 

Ik zou in dit geval aanraden te kijken of je binnen Gdata op de een of andere manier uitzonderingen kunt toevoegen zodat HipServ alsnog de toegang krijgt die het nodig heeft, maar of en hoe dat precies werkt binnen GData durf ik je niet te zeggen. 

 

Groetjes, 

Anu

Joaquin
Apprentice
Bericht 3 van 3
2.981 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.981 Weergaven

Anu,

 Bedankt voor je input, ik neem contact met Gdata.

Als ik de antwoord heb, zal ik deze hier ook plaatsen.

 

groet,

Joaquin

2 ANTWOORDEN 2