abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Vraag betreffende Life cloud Premium

GELÖST
3 ANTWORTEN 3
dutchbarnie
Apprentice
Nachricht 1 von 4
3.811 Aufrufe
Nachricht 1 von 4
3.811 Aufrufe

Vraag betreffende Life cloud Premium

Dag.

Vanochtend toevallig even in het configuratiescherm van mijn Medion X88300 (MD90245) gekeken.

Tot mijn verrassing beschik ik nu over een Life cloud premium account?

Ik heb mijzelf niet aangemeld (en dus ook niet betaald) maar heb toch een Premium.

Rara?

Ik heb wel in een korte tijd 2x Medions gekocht, levert dat wat op soms?

En hoe nu verder want dit zou nu met SFTP werken etc.

Waar vind ik dit?

Mvg, Dirk

1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
dutchbarnie
Apprentice
Nachricht 4 von 4
4.644 Aufrufe
Nachricht 4 von 4
4.644 Aufrufe

Na de aankoop van mijn Medion 2 x 6TB is er automatisch een maand een Premium account gegeven.

Dus na 1 maand is het exit.

Gr, dirk

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

3 ANTWORTEN 3
Anu
Scientist
Nachricht 2 von 4
3.802 Aufrufe
Nachricht 2 von 4
3.802 Aufrufe

Ook dit kan ik helaas niet zelf voor je testen, maar het lijkt me vreemd dat je het zomaar zonder te betalen zou krijgen, volgens mij is het zelfs iets dat niet door Medion maar door Hipserv (maker van de software van de nas) geleverd wordt.

Als het goed is kun je gebruik maken van een Torrent client als je Premium hebt, zie: http://support.lifecloud.hipserv.com/en/torrents/index.html, 

Mischien kun je proberen het torrents menu in te stellen om zo controleren of het inderdaad klopt? 

 

Groetjes, 

Anu

 

dutchbarnie
Apprentice
Nachricht 3 von 4
3.794 Aufrufe
Nachricht 3 von 4
3.794 Aufrufe

Dag.

Ik heb inmiddels Axentra al een mail gestuurd (Canadees bedrijf) met vragen m.b.t. Life cloud agent.

En ik moet nog even uitzoeken wat er nu precies bij de Torrents bij instellingen ingevuld moet worden op de plaats van gebruiker en paswoord.

Normaal gesproken kun je met een Torrent client gewoon dowloaden, zonder ook maar enige gegevens in te vullen.

Nieuwe uitdaging.

 

Dank voor de reactie.

Mvg, Dirk

dutchbarnie
Apprentice
Nachricht 4 von 4
4.645 Aufrufe
Nachricht 4 von 4
4.645 Aufrufe

Na de aankoop van mijn Medion 2 x 6TB is er automatisch een maand een Premium account gegeven.

Dus na 1 maand is het exit.

Gr, dirk

3 ANTWORTEN 3